החלה ההרשמה לקייטנות

18/05/2023 כ"ז אייר תשפ"ג

השבוע נפתח הרישום לתוכנית 'גני ובתי הספר של החופש הגדול' ולמערך קייטנות הקיץ שתפעיל העירייה באמצעות עמותת סחלבים לאורך חופשת הקיץ, בין התאריכים 2.7.23 - 10.8.23.

התוכנית, תפעל בשלושת השבועות הראשונים של חודש יולי, בימים ראשון עד חמישי, בין התאריכים 2 ביולי עד 20 ביולי. החל מה-23.7.23 ועד 10.8.23 תפעיל עמותת סחלבים קייטנות המשך, סדנאות העשרה ומחנות ספורט חווייתיים.

שעות הפעילות בבתי הספר של החופש יהיו מהשעה 8:00 בבוקר ועד 13:00 ובגני הילדים ובחט"צים משעה 7:30 עד 13:00.

העלות של התוכנית נקבעת על ידי משרד החינוך בהתאם למדד החברתי כלכלי (סוציו-אקונומי) של הרשות. כך שבמודיעין מכבים רעות מדובר על 450 ₪ (בכפוף למימון משרד החינוך).

כמו תמיד, יוכלו הורי הגנים וכיתות א'-ג', המעוניינים בכך להאריך את יום הלימודים עד השעה 16:30 על ידי רישום לצהרון בתוספת של 675 ₪ כולל ארוחת צהריים חמה.

הילדים ייהנו מתוכנית מגוונת המשלבת בין מערך ההתפתחות והצמיחה של התלמידים לבין פעילות חווייתית והתנסותית דרך למידה משמעותית ומהנה. הילדים יעסקו בתכנים ערכיים, איכותיים ומבוקרים, ויתנסו בטיפוח יכולות בתחומי העשרה, ספורט, חינוך סביבתי, מעורבות חברתית ועוד, כל זאת כחלק משמירה על רצף חינוכי.

הרישום לתוכנית בית הספר והגנים של החופש הגדול וכן לקייטנות ההמשך מתבצע באתר עמותת סחלבים. תושבים חדשים, שביצעו רישום לשנה"ל הבאה, יוכלו גם הם להירשם, כאשר שיבוץ הילדים יעשה בסוף חודש יוני, על בסיס מקום פנוי.

כאמור, מיד עם תום התוכנית תפעיל עמותת סחלבים שלל קייטנות המשך, סדנאות העשרה ומחנות ספורט חווייתיים ברחבי העיר עד 11.8.23. בין היתר יוכלו הילדים ליהנות במהלך הקיץ מקייטנת ספורט, מחול, אילוף כלבים, מדעים, אומנויות, מבוכים ודרקונים, אנגלית, אומנויות הבמה וממגוון רחב של מחנות ספורט מקצועיים.

לחצו כאן - הרשמה לגני ובתי הספר של החופש הגדול ולקייטנות הקיץ

קייטנות


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד