שוק קח-תן לספרים

07/06/2012 י"ז סיון תשע"ב

בשנה שעברה התקיים לראשונה יריד "קח-תן - ספרים משומשים" אותו יזמה חברת המועצה ומחזיקת תיק איכות הסביבה במועצה, לבנה שיפמן. הצלחת היריד, המשלב בין תרבות, הנאה וחינוך לאיכות הסביבה, בשילוב עם בקשות התושבים לקיום יריד נוסף גם השנה הביאה לכך שביום שלישי השבוע, 22.5.2012, יתקיים היריד השני ברחבה שמול הספרייה המרכזית.

תושבי העיר מוזמנים להביא מהבית את הספרים הישנים ולחפש מציאות ספרותיות אצל תושבים אחרים. חשוב לציין כי היריד מיועד לספרי קריאה מכל הסוגים ולכל הגילאים. מארגני היריד מדגישים כי לא מומלץ להביא אנציקלופדיות ישנות ומילונים.

ברחבה יוצבו דוכנים והספרים יונחו בצורה מאורגנת כך שהמבקרים ביריד יוכלו לעבור בין הדוכנים ולבחור לעצמם ספרים אחרים, כאשר הכל חינם. במקביל ליריד תתקיים ברחבה שעת סיפור לילדים וסדנאות יצירה עם צוות החווה האקולוגית. השנה התווסף חידוש כאשר היריד יכלול גם תקליטורי DVD שתושבים יוכלו לתת ולקחת.

יריד קח תן ספריםיריד קח תן ספרים

הפרויקט נעשה בשיתוף עם רשת הספריות, מח' תרבות, היחידה הסביבתית של אגף שפ"ע, החווה אקולוגית "חווה ואדם" וארגון עזרא (ESRA).

חברת המועצה ומחזיקת תיק איכות הסביבה, לבנה שיפמן: "יריד קח-תן – ספרים משומשים הוא יריד קהילתי המשלב תרבות ופנאי עם ראייה ירוקה. היריד בשנה שעברה הוכתר בהצלחה רבה ואני בטוחה שכך יהיה גם השנה. אני מזמינה את כלל הציבור לבוא, ליהנות משלל הפעילויות והספרים המוצעים ביריד לרענן את ארון הספרים ללא עלות ועם תרומה לסביבה ירוקה יותר".

שוק קח-תן ספרים ותקליטורי DVD משומשים. יום שלישי 22.5.12 בין השעות 16:30 – 19:30 ברחבת הספרייה המרכזית, רח' עמק דותן 49. הכניסה חופשית!



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד