מודיעתלון 2014

24/04/2014 כ"ד ניסן תשע"ד

ההמיני-טריאתלון של מודיעין מכבים רעות עוד רגע כאן וההרשמה כבר בעיצומה. המודיעלתון, אירוע ספורט המשלב רכיבת אופניים, שחייה וריצה, יתקיים ביום שישי, 23.05.14 ויחל בשעה שש בבוקר ברכיבת אופניים לאורך שדרות החשמונאים מפארק ענבה לכיוון הכניסה ליישוב נוף איילון וחזרה. אורך מסלול הרכיבה הוא 10 ק"מ.

את הרכיבה יסיימו המשתתפים בשחייה מרעננת של 300 מטרים (12 בריכות) במתחם הבריכה העירונית. משם ימשיכו המשתתפים לשלב השלישי של התחרות, הריצה. מסלול הריצה יהיה מהבריכה העירונית לפארק ענבה שם יקיפו הרצים את האגם עד לקו הסיום בבריכה העירונית וישלימו 3 ק"מ של ריצה. בסיום התחרות יתכנסו המשתתפים והצופים להפנינג ספורטיבי במתחם הבריכה העירונית הכולל חלוקת מדליות ותעודות השתתפות.

ההשתתפות במרוץ פתוחה לבודדים ולקבוצות כאשר תשלום עבור משתתף בודד הוא 55 ש"ח ועבור קבוצה של 3 משתתפים 85 ש"ח. ניתן להירשם כאן באתר בעמוד מודיעתלון 2014 ובמשרדי אגף הספורט העירוני עד לתאריך 17.5.2014 בשעה 12:00. לאחר מועד זה עלות הרישום לתחרות תהיה על סך מאה שקלים למשתתף.

מודיעתלון

את האירוע מפיק אגף הספורט בשיתוף עם המאמנת דליה קולדהם האחראית על הייעוץ המקצועי של התחרות. מארגני המרוץ מציינים בהתלהבות שזו הפעם השנייה שבה מתבצע בעיר אירוע ספורטיבי ייחודי שכזה תוך שילוב פורה בין מחלקת הספורט של העיר עם הסטודיו של דליה ממכבים.

דליה קולדהם : "השילוב של שלשת התחומים הספורטיביים: רכיבה על אופניים, שחייה וריצה, המתקיימים בסביבה הטבעית - מביא לתוצאות נפלאות לגוף ולנפש. השילוב משיג חיזוק מאוזן ונכון של שרירי הגוף השונים, מחלק את העומס של האימונים על קבוצות השרירים. אני מקווה ומאמינה שבאמצעות המודיעתלון יוכל כל אחד מאיתנו להשיג סגנון חיים בריא וספורטיבי לכל החיים."

ניתן להירשם כאן באתר בעמוד מודיעתלון 2014



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד