הערכות העיר לחירום 24.8

24/08/2014 כ"ח אב תשע"ד

ביום חמישי בשעה 20:50 נשמעה ברחבי העיר אזעקה. לא היו נפילות בשטח העיר. מערכת כיפת ברזל יירטה רקטה שנורתה לכיוון העיר. העירייה וכוחות הביטחון קוראים לתושבים להמשיך לפעול לפי הנחיות פיקוד העורף.

בשל הלחימה בדרום, והנחיית פיקוד העורף לאסור על קיום אירועים עם יותר מאלף איש, הוחלט על דחיית פסטיבל "תרבות רחוב" שהיה מתוכנן להתקיים השבוע בימים שני שלישי ורביעי.

אירועי פארק הקולנוע שהיו אמורים להתקיים בימים ראשון ושלישי בפארק ענבה, יתקיימו באמפי בתיכון עירוני ב' ע"ש רבין.

פעילות מתחם מודיעין וויליג' ושני ספורטיבי יתקיימו כמתוכנן.

בנוגע לאירועים הצפויים להיערך בהמשך השבוע: יריד חוצות ענבה ויום הנוער ההחלטה תתקבל בהמשך השבוע.

כל המקלטים הציבוריים שבאחריות העירייה נפתחו והם ערוכים למקרי חירום. יש לציין כי המקלטים מתוחזקים, זמינים ומוכנים לכל מקרה.

בנוגע למקלטים המצויים במרכזים הציבוריים, בהתאם להוראות פיקוד העורף יצרה מחלקת הביטחון קשר עם מוסדות הציבור בעיר, הקניון והמרכזים המסחריים בבקשה לפנות לאלתר את המקלטים.

אנו מדגישים כי יש להמשיך ולהישמע להוראות פיקוד העורף ובעת האזעקה להישאר במרחב בטוח במשך עשר דקות לאחר הישמע האזעקה. כמו כן אנו מבקשים מוועדי הבתים בעיר להשאיר את דלתות הבניינים פתוחות לטובת עוברי אורח על מנת שיוכלו למצוא מחסה במקום מוגן בעת הישמע אזעקה.

לקבלת מידע אודות היערכות העיר לחירום והנחיות פיקוד העורף ועדכונים נוספים ניתן לקבל בדף הפייסבוק של עיריית מודיעין מכבים רעות ובמוקד העירוני 106.





פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד