מנקים את העיר לראש השנה

11/09/2014 ט"ז אלול תשע"ד

לקראת ראש השנה נערכים במחלקת תברואה ומחלקת גנים ונוף באגף שפ"ע למבצע ניקיונות, פינוי אשפה וגזם ברחבי העיר. על מנת להשלים את ההכנות לקראת החג ולהימנע ממפגעים וגרוטאות הנכם מתבקשים להקדים ולהוציא גזם וגרוטאות לנקודות האיסוף טרם החג.

השנה יושם דגש משמעותי על מנת לשמור על העיר נקייה לקראת החגים ותושבים שלא יפעלו על פי ההוראות ייקנסו בהתאם לחוק העזר העירוני - הפיקוח העירוני. הנכם מתבקשים להקדים ולהוציא גזם וגרוטאות לנקודות האיסוף בלבד עד יום ראשון 21.9.14 בשעה 12:00. תושב אשר יוציא גזם ואו גרוטאות לאחר תאריך זה יטופל על ידי גורמי האכיפה.

באגף שפ"ע מדגישים כי בימים שלפני החג פינוי האשפה במודיעין יבוצע במתכונת רגילה לפי ימי הפינוי כאשר בימים ראשון ושלישי (21,23.9) יבוצע פינוי של אשפה יבשה משכונת הכרמים, הנביאים, המגנים, אבני חן והפרחים. בימי שני ורביעי (22,24.9) יבוצע פינוי של אשפה יבשה מהשכונות מוריה, השבטים, משואה והנחלים.

פינוי אשפה רטובה יתבצע ביום ראשון 21.9 באבני חן, ביום שני 22.9 משכונת משואה והנביאים, ביום שלישי (23.9) משכונת המגנים והכרמים וביום רביעי (24.9) מהנחלים והפרחים. במכבים רעות פינוי האשפה יבוצע ביום רביעי 24.9 כולל מכולות פעמיים.

על מנת לבצע את הפינוי, הנכם מתבקשים שלא להחנות ו/או לחסום דרכי גישה למשאיות פינוי אשפה וגזם.

מנהל אגף שפ"ע חיים בלאיש: "אנו נערכים במלוא האמצעים וכוח האדם העומדים לרשותנו לניקיונה של העיר לקראת השנה החדשה. אני סמוך ובטוח שתושבי העיר ישתפו עימנו פעולה וידאגו להוציא הפסולת יום טרם הפינוי, על פי אזורי העיר. יחד עם תושבי העיר נמשיך לדאוג לניקיונה של העיר ולהביא לכך שהעיר מודיעין מכבים רעות, תמשיך להיות העיר היפה ביותר."


לחצו כאן - ימי פינוי אשפה ומיחזור



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד