שמים את מודיעין על הבמה

15/09/2014 כ' אלול תשע"ד

במודיעין מכבים רעות פועלות להקות ייצוג עירוניות בתחומי השירה והמוסיקה. הלהקות בעלות רפרטואר עשיר, מופיעות על במות העיר באירועים, במופעים ובכנסים שונים בארץ ובחול, מהוות תפקיד חשוב בחיי התרבות והעיר. הלהקות והמקהלות מזמינות את התושבים בכל הגילאים להצטרף לשורותיהן וליהנות מפעילות פנאי מגוונת ומעשירה.

הלהקות פועלות במגוון תחומים לגילאים השונים, כאשר לילדים בגילאי 9-13 פועלת מקהלת הילדים "פרחי מודיעין" בניצוחו של יעקב (יענקלה) רוטנר. לגדולים יותר בגילאי ה-20+ פועלות המקהלות: "שירת מודיעין", מקהלת הנשים "רוני מודיעין" ותזמורת הג'אז "צינורות הג'אז". לגילאי 30+ פועלת המקהלה "קלי קולות" בעלת רפרטואר על טהרת שירים ישראלים בעיבודים רעננים, כמו כן פועלת גם מקהלת "תו התפר" בעלת רפרטואר של שירים ישראליים. לגיל השלישי קיימת המקהלה "שרים בגיל" המבצעת רפרטואר עשיר המבוסס על קלאסיקות ישראליות.

להקות הייצוג העירוניות - תו התפרלהקות הייצוג העירוניות - תו התפר

בעיר קיימת גם מקהלה אומנותית המיועדת לכל הגילאים שמבצעת מוזיקה קלאסית, מוזיקה ישראלית ומוזיקת עולם. פרטים נוספים על כל המקהלות והלהקות ניתן למצוא באתר העירייה בלשונית להקות הייצוג העירוניות, תחת תרבות ופנאי. או בטלפון : 08-9726175.

לחצו כאן לעמוד להקות הייצוג העירוניות



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד