ברכת ראש העיר לשנה החדשה

23/09/2014 כ"ח אלול תשע"ד

ערב ראש השנה החדשה הבא עלינו לטובה ויום הכיפורים הם זמן לסיכומים וחשבון נפש מצד אחד, אך עם התחדשות ותקוות לשנה חדשה וטובה יותר מקודמתה. עברה על כולנו שנה עמוסה באירועים, עם הצלחות רבות לצד נושאים רבים הדורשים עוד עבודה והשקעה.

השנה החולפת במודיעין מכבים רעות הייתה שנה טובה של התקדמות וצמיחה ברוב תחומי החיים בעיר. את הקידום והפיתוח של העיר ניתן לראות כמעט בכל מקום והפרויקטים עליהם אנחנו עובדים מתקדמים ונפתחים בזה אחר זה: מוסדות ציבור וחינוך, פארקים חדשים, תשתיות, תחבורה, אזורי התעסוקה והמלאכה ועוד.

השקענו במהלך השנה החולפת משאבים רבים גם בתחומי החברה והקהילה. מערכת החינוך ממשיכה לגדול ולהגיע להישגים עם עוד שיפור באחוזי הזכאות לבגרות, נושא התרבות והאירועים עבר מהפכה המורגשת בכל פינה בעיר ובתחומי הנוער והספורט אנו זוכים להישגים רבים.

כולי תקווה כי השנה הבאה תמשיך בכיוון הזה ובאותו הקצב. עם זאת, יש לנו עדיין הרבה מה לעשות והיכן להשתפר לקראת השנה החדשה.

ברצוני לאחל לכולנו כי השנה החדשה שבאה עלינו לטובה תהיה שנת צמיחה ושגשוג, שנה טובה של בשורות טובות, של קידום וגדילה, אושר בריאות והצלחה בכל תחומי החיים. במיוחד אני רוצה לחזק את ידיהם של בני משפחותיהם של סגן אלוף דולב קידר וסגן נתן כהן, בני העיר ושל יאיר אשכנזי, שעבד כיועץ משפטי חיצוני של העירייה, שנפלו במהלך מבצע צוק איתן. אני רוצה לאחל למשפחות שלא ידעו עוד צער ולומר להן שאנחנו כאן, בעיריית מודיעין מכבים רעות נמצאים פה עבורן לכל דבר ועניין וכמובן לאחל החלמה לכל הפצועים.

שנה טובה, שנת אושר ובריאות

חיים ביבס
ראש העיר מודיעין
מכבים רעות

מבט על העיר מודיעין מכבים רעות. צילום: יוסי וונשמבט על העיר מודיעין מכבים רעות. צילום: יוסי וונש


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד