מצדיעים לחיילים תושבי העיר

25/12/2014 ג' טבת תשע"ה

במרוצת השנים האחרונות החלה עיריית מודיעין מכבים רעות במסורת ביוזמת ועדת הקשר עם החיילים לקיים מופע הצדעה לחיילים תושבי העיר כאות הוקרה על תרומתם למדינה ולעיר.

השנה נותנים כבוד לחיילים ומתנדבי שירות ביום שישי 19.12.14 החל מהשעה 12:30 באולם עינן. בתוכנית: חלוקת שי, כיבוד, הדלקת נרות חנוכה והופעה מלאה של הזמר עידן חביב.

עידן חביב, זמר יוצר, מלחין פזמונאי, מוזיקאי ושחקן גדל ברעות ושירת כקצין בשייטת 13. את דרכו המוסיקלית החל לאחר השירות הצבאי.

עידן רפאל חביב. צילום: אביחי לויעידן רפאל חביב. צילום: אביחי לוי

האירוע יתחיל בלובי האולם ולאחר כיבוד, מפגש חברים והדלקת נרות, יוזמנו כל הצעירים להיכנס לאולם עינן וליהנות מההופעה. הכניסה לחיילים ומתנדבי שירות תושבי העיר, חינם בהצגת תעודת חוגר, תעודת שירות לאומי, תעודת שנת שירות.

כזכור, העירייה אישרה מספר הטבות לטובת חיילים תושבי העיר. בין השאר דירקטוריון של היכל התרבות אישר כי חייל תושב העיר, שיציג כרטיס חוגר ותעודת זהות (הוכחה על היותו תושב העיר) יהיה זכאי לכניסה חופשית למופעים במסגרת סדרות המנויים הרבות של ההיכל ומופעים המופקים ע"י העירייה, על בסיס מקום פנוי. הטבה זו אינה ההטבה היחידה. חיילים תושבי העיר יהיו זכאים להנחה בפעילויות של מרכז הספורט ובריכת השחייה העירונית.

חבר המועצה ומחזיק תיק הצעירים, אלעד שמעונוביץ: "חיילי העיר הם הגאווה שלנו והתוצר של הנוער הנפלא שגדל וצומח כאן במערכת החינוך הפורמאלית והבלתי פורמאלית. פעם בשנה אנחנו מצדיעים לחיילים של העיר הנמצאת במקום הראשון בארץ באחוזי גיוס לצבא ומודים להם על השירות המשמעותי והתרומה למדינה".

נשארים מעודכנים בכל הפעילויות לחיילים וצעירים בדף הפייסבוק: צעירים מודיעין מכבים רעות



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד