חלוקת מלגות לסטודנטים 2015

25/01/2015 ה' שבט תשע"ה

מליאת מועצת העיר אישרה הענקת מלגות ל-79 סטודנטים תושבי העיר בשווי כולל של יותר מ-190 אלף שקלים. זו השנה התשיעית בה מחלקת העירייה מלגות לסטודנטים. ועדת המלגות בראשות חברת המועצה ורד גל-בחרי, הציגה את המלצות הוועדה למועצת העיר להענקת 79 מלגות לסטודנטים מקומיים.

על פי המלצות הוועדה, תעניק העיירה מלגה בסך 2,500 שקלים ל72 סטודנטים לתואר ראשון. כמו כן תעניק העירייה מלגה לשלושה סטודנטים לתואר שני על סך 2,000 שקלים. השנה לראשונה קיבלו גם ארבעה תלמידי תיכון המשלבים לימודים עם תואר ראשון, מלגה מהעירייה בסך של 1,500 שקלים כל אחד.

הסטודנטים שקיבלו את המלגה יתרמו מזמנם 25 שעות לטובת הקהילה בעיר בתיאום עם רכזת הצעירים. שעות אלה יכולות להיעשות לאורך כל השנה עד סוף יולי. קבלת המלגה תתבצע בשני שלבים כאשר החצי הראשון של המלגה תחולק בסוף החודש ואילו חלקה השני של המלגה ישולם עם סיום ההתנדבות ועד החודשים יוני ויולי הקרובים ובתנאי שהסטודנט השלים את מכסת שעות ההתנדבות שלו.

חברת המועצה ורד גל-בחרי: "אני שמחה להוביל בשנית את ועדת המלגות אשר התוותה לעצמה מטרה להגדיל את מספר הסטודנטים מקבלי המלגות, וגם השנה הצלחנו לעמוד במטרה זו. השנה קיבלה הוועדה החלטה לתמוך גם בתלמידי תיכון המשלבים לימודים אקדמיים יחד עם התחייבויות התיכון מתוך רצון לקידום תלמידים נוספים במסלול המשולב. בהזדמנות זו אני רוצה לברך על הוצאת המכרז להקמת מוסד אקדמי במרכז העיר, שיהווה בעתיד חלופה טובה עבור סטודנטים תושבי העיר וכגורם משיכה להישארותם של הצעירים בעיר, אני מאחלת בהצלחה לכל הסטודנטים."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד