אירועי פורים בעיר

08/03/2015 י"ז אדר תשע"ה

העדלאידע ה-15 של מודיעין מכבים רעות התקיימה ביום שישי האחרון בהשתתפות של כ-10,000 צופים שהגיעו ליהנות מהאירוע הצבעוני של השנה.

העדלאידע כללה תהלוכה ססגונית וצבעונית לאורך רחוב עמק החולה, בהשתתפות תלמידי שכבות ד' מכל בתי הספר בעיר, שהתחפשו ברוח ארבעת היסודות: אדמה מים אוויר ואש. עוד השתתפו בתהלוכה ילדי עמותות אקים ואילן, קבוצות אקרובאטיקה, מחול וג'אז, תנועות הנוער, מועצת הנוער, קבוצת הליצנים של מחלקת הנוער והצעירים הולכי קביים ומייצגים. בראש התהלוכה צעדו ראש העיר חיים ביבס וחברי מועצת העיר.

לאור אירועי השבוע האחרון והעצב העמוק על אובדן תושבת העיר, עדן טבריה ז״ל, החליטו קהילות בתי הספר אלונים וחוט השני, בהם מלמד אביה, רמי טבריה, לציין את עדן, לעורר את המודעות למחלת האפילפסיה ולשלב במיצג שלהם את הצבע הסגול שהוא הצבע הרשמי העולמי של מחלת האפילפסיה.

לצד התהלוכה התקיים באמפי פארק עמק החולה ובפארק הדגים הפנינג פורימי בו נהנו המשתתפים ממתקנים מתנפחים, דוכנים ומהופעות בהם: המופע "קצפת ותות" עם שירים ורקדניות. וכן מהופעה של הזמרת "עדי ביטי" מבית הספר למוזיקה.

חגיגות הפורים יימשכו גם בחופשת פורים כאשר ביום שישי 6.3, שושן פורים, בין השעות 11:00 – 14:00 תתקיים בפארק הדגים פעילות לילדים ובשיאן מופע עם כוכב הילדים "רוי בוי". בנוסף, על הדשא יתקיים הפנינג שיכלול סדנאות יצירה, ליצנים, מאפרות, קעקועי אייר בראש, מתנפחים ועוד. כל האירועים, הסדנאות והפעילויות ללא תשלום.

חג פורים שמח מודיעין מכבים רעות!

לחצו כאן – כל אירועי פורים בעיר במקום אחד

וידאו
X


חזור לראש העמוד