חג פסח שמח

01/04/2015 י"ב ניסן תשע"ה

תושבים יקרים!
חג הפסח הבא עלינו לטובה מסמל עבורנו גם תקופה של פריחה והתחדשות. מודיעין מכבים רעות נמצאת כיום מחד בתקופת התחדשות בשכונות הוותיקות אותה ניתן לראות בכל רחבי העיר ומאידך אנו נערכים לקראת הקמתו של מרכז העסקים העירוני החדש לצד הקמת ארבע שכונות חדשות: ציפורים ונופים שנמצאות בימים אלה בתהליכי הקמה והשכונות מורשת וגבעת שר הנמצאות בתהליכי תכנון מתקדמים.
פרויקט נוסף הנמצא לקראת סיומו הוא השלמת כיכר התחבורה שבשבועות הקרובות יסתיימו העבודות במתחם כאשר במקביל יצאנו במכרז להקמת התחנה המרכזית שבעוד שנתיים תביא לשיפור ניכר במערך התחבורה הציבורית בעיר.

בימים אלה אנחנו עובדים על מספר פרויקטים מרכזיים נוספים הצפויים להסתיים בחודשים הקרובים ובהם פתיחת פתיחת מרכז לשירותים חברתיים, בעמק האלה כשלצידו יוקמו שני מבנים נוספים האחד מבנה משולב לגמלאים צעירים אשר בו יפעל גם בית יד לבנים וישמש מרכז פעילות לכלל תושבי העיר לאורך כבישי העיר נוסיף לקדם את שבילי האופניים ההולכים ונבנים לאורך כביש 3 ובכבישים אחרים ועוד.
עבודות אלה ואחרות מהוות רק חלק קטן מההשקעה הרבה שלנו בפיתוח וקידום העיר בכל תחומי החיים: הקמת מוסדות ציבור ופארקים חדשים, טיפול בנושא התחבורה וזהירות בדרכים, קידום אזורי התעסוקה והמלאכה של העיר, השקעת משאבים רבים בתחומי התרבות, הספורט והנוער כפי שלא היו בעבר כאשר בעיקר אמורים הדברים על נושא החינוך שאך לאחרונה התבשרנו על כך ששני בתי ספר מהעיר, בית הספר לחינוך מיוחד גוונים ותיכון יח"ד, זכו לקבל את פרס החינוך הארצי מטעם משרד החינוך, הפרס היוקרתי ביותר הניתן למוסדות חינוך.

ברצוני לאחל לכם ולבני משפחתכם חג פסח שמח וכשר, חג של התחלות, התחדשות, תקווה ופריחה.
במיוחד אני רוצה לחזק את ידיהם של בני משפחותיהם של סגן אלוף דולב קידר וסגן נתן כהן, בני העיר, של יאיר אשכנזי, שעבד כיועץ משפטי חיצוני של העירייה, שנפלו במהלך מבצע צוק איתן. וכן לחזק את יהידהם של בני משפחתו של ברוך מזרחי ז"ל שנרצח בליל סדר אשתקד מירי מחבלים סמוך לחברון ולבני משפחתו של אלמוג שילוני שנרצח בחודש נובמבר האחרון בידי מחבל בתל אביב. אני רוצה לאחל למשפחות שלא ידעו עוד צער ולומר להן שאנחנו כאן, בעיריית מודיעין מכבים רעות נמצאים פה עבורן לכל דבר ועניין וכמובן לאחל החלמה לכל הפצועים.

שלכם,
חיים ביבס
ראש עיריית מודיעין
מכבים רעות




פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד