קיץ רטוב בעיר

09/07/2015 כ"ב תמוז תשע"ה

בשבוע הבא זה קורה! אירוע השיא של הקיץ יערך בימים ראשון ושני ותושבי העיר כבר מחכים בקוצר רוח לראות כיצד יהפוך פארק חטיבת יפתח לפארק מים גדול בו יערך הפנינג מים קיצי ללא תשלום עם מגלשות מים ענקיות ושלל פעילויות מים לכל המשפחה.

הפנינג המים הגדול של מודיעין מכבים רעות יצא לדרך ביום ראשון 12.7.15 וימשך ביום שני 13.7.15 בין השעות 17:00 – 20:00 בפארק חטיבת יפתח (רח' עמק דותן פינת דרך יאיר פרג). ביום ראשון החלה מהשעה 20:30 תיערך במקום מסיבה תוססת לבני נוער בלבד.

בפארק יוצבו מגלשות מים ששיגעו את העולם, מתנפחי מים וטרמפולינות מים: מגלשת סופר אקסטרים, מגלשת גל גדולה, מגלשה בסיבוב עם פניה חדה הישר לבריכה, מגלשת גל כפולה באורך 15 מטר, מתחם בועות סבון, מגלשת דובי ענקית עם בריכה בריכות שכשוך לפעוטות.

ליד כל מתקן יוצב שלט עם הגיל לו הוא מתאים. לאורך כל האירוע ייהנו תושבי העיר ממוזיקה מקפיצה ומאווירה קיצית במיוחד.

הפנינג מים לכל המשפחה. צילום: חני אשרהפנינג מים לכל המשפחה. צילום: חני אשר

מומלץ להגיע עם גלגלי ים, מזרוני ים ומתנפחים נוספים בכדי ליהנות מחוויית גלישה ייחודית במגלשות (אבל גם תינתן האפשרות לרכוש אבובים וגלגלים בתשלום במקום). נזכיר כי מדובר בימי קיץ חמים ולכן יש להיערך בהתאם. במקום יפעלו גם דוכני מזון בתשלום.

על מנת להקל על עומסי התנועה באזור פארק חטיבת יפתח – יופעל מערך שטאלים שיצא כל רבע שעה החל מהשעה 16:30 ממגרש החניה ברחבת הכורכר מול הקניון (רחוב לב העיר) שיביאו את המבלים הישר לפארק חטיבת יפתח ויחזירו אותם ללא תשלום.

נגישות: חניית נכים – חניית בית ספר אופק לנכים בלבד. שירותי נכים במקום.

חבר המועצה מחזיק תיק התרבות, אלעד שמעונוביץ: "ההתעניינות בעיר סביב האירוע גדולה, ואנחנו נערכים להפיק את כל הלקחים מאירועים דומים שנעשו בערים אחרות על מנת שתושבי מודיעין יוכלו ליהנות כמה שיותר. ללא ספק זהו אחד מהאירועים המרכזיים בעיר במהלך הקיץ הקרוב ואנחנו עושים הכל שהוא יעבור בצורה חלקה ובטוחה "



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד