כנסיית השכל מגיעה לפארק ענבה

30/08/2015 ט"ו אלול תשע"ה

המופע "אוטוביוגרפיה" של כנסיית השכל בליווי 40 נגנים מגיע למודיעין מכבים רעות במסגרת אירוע הפתיחה של הפרויקט הארצי "ימי תרבות" של מפעל הפיס.

"ימי תרבות 2015" הוא מיזם של מפעל הפיס, בשיתוף משרד התרבות והספורט ופורום מוסדות תרבות ואמנות, המתקיים זו השנה השלישית ברציפות, במהלכו יפתחו מוסדות התרבות את שעריהם לציבור הרחב ויקיימו מאות אירועי תרבות ברחבי הארץ במחיר שווה לכל כיס.

פרויקט "ימי תרבות 2015" יתקיים בין התאריכים 9-3 בספטמבר בעשרות יישובים ברחבי הארץ כאשר אירוע הפתיחה הענק של ימי תרבות, יערך כאן בעיר, בפארק ענבה, ביום חמישי 3.9.15 ויארח את המופע "אוטוביוגרפיה" של להקת "כנסיית השכל" בליווי 40 נגנים אתניים וקלאסיים ומקהלה. עלות הכניסה למופע היא 20 ש"ח בלבד.

את הכרטיסים ניתן לרכוש בהיכל התרבות מודיעין מכבים רעות בטלפון 08-9737333 או באתר האינטרנט www.shows.org.il. באירוע נשמרים מקומות לאנשים עם מוגבלויות, כאשר בעת רכישת כרטיסים יש לציין האם נדרש לשמור מקום.

כנסיית השכל. צילום: כרמית חדידהכנסיית השכל. צילום: כרמית חדידה

כשם המופע "אוטוביוגרפיה"- כך גם תוכנו. במשך כשעתיים פורשת "כנסיית השכל" את מיטב יצירותיה מכל הזמנים בעיבודים חדשים, קפדניים ועשויים היטב ההופכים את המופע לאחד מרגעי הגאווה של הרוק הישראלי.

המופע "אוטוביוגרפיה 2015" כולל את השירים שהיו במופע המקורי ואליהם יתווספו שירים משני האלבומים של הלהקה אותם הוציאו מ- 2008 ועד היום. המופע יחל בשעה 20:00 כאשר כניסת קהל תתאפשר החל מהשעה 18:00.

הכניסה למופע תבוצע באמצעות כניסות מבוקרות, כאשר התושבים מתבקשים להתאזר בסבלנות ולהישמע להוראות כוחות הביטחון, המאבטחים והסדרנים.

פארק ענבה יהיה סגור למבקרים לצורך הקמות והכנות למופע בימים רביעי 2.9.15 וחמישי 3.9.15. ביום האירוע, 3.9.15, תתאפשר כניסה בהצגת כרטיס למופע בלבד.

לרשות באי המופע העמידה העירייה ארבעה חניונים: חניית הכורכר מול קניון עזריאלי ברחוב לב העיר, חניית הבריכה העירונית ברחוב עמק זבולון, חניית אולם הספורט העירוני גם היא בחרוב עמק זבולון וחניית הכורכר מול בניין העירייה ברחוב דם המכבים.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד