הסעות חיילים לעיר הבה''דים

14/07/2016 ח' תמוז תשע"ו

הסעות החיילים על ידי משרד הביטחון צה"ל ומשרד התחבורה יחזרו לפעילות החל מיום ראשון, 7.2.2016. כך עדכן ראש העיר חיים ביבס, בתום פגישה שנערכה עם נציגי צה"ל, משרד הביטחון, משרד התחבורה וחברת ההסעות שתתפעל את ההסעות (חברת מאיה טורס).

כזכור, לפני כחודש נודע לעירייה כי בשל עיכוב במכרז של הצבא לא יהיו הסעות ממודיעין מכבים רעות לעיר הבה"דים. עם קבלת ההודעה עדכן ראש העיר חיים ביבס כי עד להשלמת המכרז בסוף החודש, על ידי הצבא, העירייה תסייע בקיום ההסעות לעיר הבה"דים. במהלך השבועות האחרונים ההסעות התקיימו כרגיל באמצעות שלושה אוטובוסים שיצאו ממגרש החנייה מול בנין העירייה בשעה 7:30 בכל יום ראשון.

ראש העיר עם נציגי צה''ל ומשרדי הביטחון והתחבורהראש העיר עם נציגי צה''ל ומשרדי הביטחון והתחבורה

ביום שלישי שעבר הגיעו לעיר נציגי הגופים הרלוונטיים שנפגשו עם מנהל אגף השירות בעירייה, יעקב כהן והציגו בפני ביבס את תוכנית העבודה המתוכננת. הנציגים הסבירו כי החל מיום ראשון הקרוב 7.2.16 יחזרו ההסעות לפעילות כאשר מספר האוטובוסים שיעמדו לרשות החיילים יגדל לארבעה אוטובוסים (ואף לחמישה אם יהיה צורך). כמו כן על פי הנוהל החדש, במקום יוצבו סדרנים שיסייעו לשמירת הסדר במקום ולעלייה בטוחה של החיילים לאוטובוסים.

ראש העיר, חיים ביבס: "יש לנו את הזכות הגדולה לדאוג לחיילי העיר ואנחנו עושים זאת בשמחה רבה. שירות ההסעות לחיילים לדרום הארץ גדל ואני שמח לראות שהמשרדים הממשלתיים פעלו במהירות וביעילות כדי לדאוג לחיילים שלנו. סעו לשלום, אנחנו אוהבים אתכם ומחכים לכם בבית."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד