ברכת ראש העיר לחג

14/07/2016 ח' תמוז תשע"ו

תושבים יקרים!

חג הפסח הבא עלינו לטובה ומבשר את בואו של האביב עונה של פריחה והתחדשות. בימים אלה גם העיר, מודיעין מכבים רעות נמצאת בתקופה של התחדשות ופריחה, תוך כדי שאנחנו מקפידים על טיפוח השכונות הוותיקות של העיר לצד הקמתן של שכונות חדשות בחלקיה המערביים של העיר, שכונת הציפורים שאת הבתים ההולכים ונבנים ניתן כבר לראות ושכונת נופים, שנמצאת בימים אלה בשלבים מתקדמים של הקמת התשתיות של השכונה.

במקביל אנחנו נמצאים בישורת האחרונה בתכנון שתי שכונות נוספות, מורשת וגבעת שר כאשר בשכונות אלה אנו מתעדים לבנות יותר מ-10,000 אלף יח"ד שמחציתן יוקצו לזוגות צעירים ולזכאי דיור כאשר לפחות 20% מהן יהיו מיועדות לתושבי העיר.

פרויקט נוסף הנמצא בשיא העבודות אליו הוא כמובן מרכז העסקים של העיר אשר יקום בעוד כשנתיים וייצור מציאות חדשה בעיר הכוללת שטחי מגורים, מסחר ומשרדים שייהפכו את האזור לאחד ממרכזי העיר היפים והמתקדמים במדינת ישראל. מרכז העיר החדש ייתן מענה לתחומי המסחר, התעסוקה, הבילוי והפנאי שישודרגו באופן משמעותי את העיר ויהפכו אותה, לאחת הערים הנחשקות בישראל

כידוע עיקר גאוותנו היא הילדים שלנו כאשר נושא החינוך נמצא לא בכדי בראש הרשימה כאשר יותר ממחצית תקציב העירייה מיועד לתחום זה והתוצאות בהתאם: בשבוע שעבר התבשרנו על כך שבית הספר העל יסודי מכבים רעות זכה לקבל את פרס החינוך הארצי מטעם משרד החינוך, הפרס היוקרתי ביותר הניתן למוסדות חינוך. בקרב תנועות הנוער לאחרונה חנכנו מבנה לתנועת הנוער נוע"ם ובימים אלה נמצאות עבודות להכשרת מבנים נוספים בשכונת משואה ובאבני חן בעיצומן.

בימים אלה אנחנו עובדים על מספר פרויקטים מרכזיים נוספים הצפויים להסתיים בחודשים הקרובים ובהם הקמת מרכז לשירותים חברתיים, בעמק האלה כשלצידו מבנה קהילתי המיועד לגמלאים ולצעירים ובו יוקם גם בית יד לבנים.

בנוסף, בימים אלה נמצאת העירייה בהליך תכנון של "בית אקדם", לטובת משפחות ילדי אלו"ט בעיר. לצד מבנה זה מתוכנן גם פארק שעשועים המיועד לילדים בעלי צרכים מיוחדים וגינה קהילתית. במסגרת התכנון, מתוכנן באזור זה מגרש חנייה נוסף עבור מבקרי "בית אקדם" ובאי הפארק החדש. מבנים אלה וישמשו מרכז פעילות לכלל תושבי העיר בנוסף, נוסיף לקדם את שבילי האופניים ההולכים ונבנים לאורך כבישי העיר המרכזיים ועוד.

לצד עבודות הקמת העיר אנחנו נוסיף להשקיע בפיתוח וקידום העיר בכל תחומי החיים: הקמת מוסדות ציבור, ובראשם המכרז להקמת מוסד אקדמי בעיר, טיפול בנושא התחבורה הציבורית ובעיקרה הקמת תחנה מרכזית בסמוך לקניון מודיעין כאשר עבודות אלה נעשות במקביל לעבודות תשתית שמטרתן שיפור הזהירות בדרכים, קידום אזורי התעסוקה והמלאכה של העיר, השקעת משאבים רבים בתחומי התרבות והספורט שרק השנה חנכנו את המגרש הכדורגל החדש בפארק הטכנולוגי שכבר הביא להצלחות כאשר עירוני מודיעין העפילה לפליאוף העליון של הליגה.

לסיום, אני רוצה לאחל לכם ולבני משפחתכם חג פסח שמח וכשר, חג של התחלות, התחדשות, תקווה ופריחה.


שלכם,
חיים ביבס
ראש עיריית מודיעין
מכבים רעות



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד