שינויים בהסדרי התנועה

04/05/2016 כ"ו ניסן תשע"ו

בהמשך לעבודות התשתית של מרכז העסקים והמגורים החדש, פרויקט אותו מובילה החברה הכלכלית, ייחסם לתנועה רחוב משה סנה החל מיום ראשון, 1.5.16. הרחוב ייחסם למעט הקטע המוביל לכניסה למגרש החנייה של "טרם" ומכבי שירותי בריאות ברחוב תלתן 8.

בימים הראשונים לסגירת הרחוב יוצבו במקום מפקחים של העירייה וזאת על מנת לכוון את התנועה עד שתושבים יתרגלו להסדרי התנועה החדשים.

כזכור, העבודות להקמת התשתיות באזור זה החלו בחודש ינואר כאשר בתחילה נסגר חניון מרכז הקבלנים. כעת, בהתאם להתקדמות העבודות תסגור החברה הכלכלית את רחוב משה סנה כאשר התנועה בו תתאפשר רק עד לחניון של "טרם" ומכבי שירותי בריאות.

במסגרת ההכנות לסגירת המתחם ביצעה החברה הכלכלית עבודות להוספות מקומות חנייה ובכללם הקמת מגרש החנייה ברחוב תלתן 10. מגרש זה מיועד בעיקר עבור הנעזרים בשירותי "טרם", מכבי שירותי בריאות ובגני הילדים של עמותת סחלבים (קנגורו וצופית) הנמצאים בסמוך. מגרש זה יאפשר חנייה לכ-50 כלי רכב. לאורך הכביש בין רחוב תלתן לחניון יוכשרו עוד כעשרה מקומות חנייה.

בשל הסדרי התנועה החדשים וסגירת קצה רחוב משה סנה לתנועה יבוטל גם מגרש החנייה האחורי של בית הספר עידנים", מגרש, שלרוב כלל אינו מנוצל.

לרשות באי בניין העירייה ומתחם האוטובוסים הבינעירוני עומד מגרש חנייה נוסף ברחוב אדמונית, סמוך למעון "גפן".

אנא סעו בזהירות בהתאם לתנאי הדרך ולהוראות התמרור והשילוט.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד