חודש הקריאה 2016

29/05/2016 כ"א אייר תשע"ו

רשת הספריות העירונית החלה בהכנות לאירועי "חודש הקריאה בספריות הציבוריות" של מודיעין מכבים רעות. זו השנה השביעית בה מתקיים חודש הקריאה, מיזם של משרד התרבות והספורט, שמאפשר ליהנות מחגיגת ספרות ישראלית.

במסגרת האירועים, שיתקיימו בין התאריכים 31.5 – 27.6, יוכלו תושבי העיר ליהנות מגוון פעילויות שמטרתן להרחיב ולהטמיע את הקריאה כחלק מהשגרה היומיומית של הילדים, הנוער והציבור הרחב בעיר. בנוסף, זוהי הזדמנות להיחשף לכותבים המקומיים.

יואב קוטנר. צילום: עינת בסריואב קוטנר. צילום: עינת בסר

ילדי העיר יוכלו להשתתף במספר שעות סיפור כמו "הנסיכה והצפרדע", "כספיון בסכנה" ו"מר זוטא ועץ התפוחים" וכן לצפות בעיבוד מיוחד של הצגת הילדים "הברווזון המכוער" של תיאטרון צחוקלה. מבוגרים יותר יוכלו להצטרף לערב מיוחד עם יואב קוטנר, בו יביא את סיפור המהפכה של אריק איינשטיין עם קליפים נדירים, הלהיטים הגדולים וסיפורים אישיים. כמו כן, יתקיימו מפגשים עם הסופרים עפר קנסיפל, שכתב את "האזרח י'", ומירה מגן, שכתבה את "אחותו של הנגר".

כחלק מחודש הקריאה יתקיים גם ערב "מחווה לסופר בעירו", בהנחייתה של המשוררת ד"ר רחלי אברהם-איתן, ויערך טקס הסיום של תחרות הסיפור קצר, שנעשה בשיתוף מועדון רוטרי מודיעין, בו יוכרזו הזוכים.

צוות רשת הספריות מזמין את תושבי העיר לחגוג את אירועי חודש הקריאה, המציבים במרכז את נושא עידוד הקריאה להנאה בקרב ילדים ובוגרים וכן להירשם לספריות הציבוריות וליהנות הן מחוויית הקריאה והן מהאירועים השונים.

לחצו כאן לכל אירועי חודש הקריאה



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד