אירועי קיץ 2016

30/06/2016 כ"ד סיון תשע"ו

קיץ 2016 כבר בפתח ובעיריית מודיעין מכבים רעות כבר מוכנים לאחר שעמלו על הכנת כ-50 אירועים מגוונים שיתקיימו במהלך החודשים יולי-אוגוסט.

אירוע השיא של הקיץ לעיר שחוגגת 20 שנה יתקיים ביום חמישי 7.7.16 באמפי פארק עמק החולה בהשתתפות הזמר משה פרץ. באירוע זה יוכלו המשפחות ליהנות ממתקנים מתנפחים, הפעלות לילדים ודוכני מזון (בתשלום). בשעה 18:30 יחל המופע של כוכבת הילדים מיכל הקטנה ולאחר מטח זיקוקים וברכות, יחל, כאמור, המופע המרכזי של הזמר משה פרץ.

כמו בכל שנה, גם הפעם אירועי העירייה יהיו פתוחים ללא תשלום לקהל הרחב ויאפשרו לתושבי העיר ליהנות מעשרות הופעות, מופעים ופעילויות שיכללו אירועים לכל הגילאים החל מפעוטות וילדי הגנים, דרך תלמידי היסודי ובני הנוער ועד לאירועים לכלל תושבי העיר.

אירועי הקיץ יתחלקו השנה בדומה לנעשה שנה שעברה, על פי נושאים, כאשר בכל יום שני יתקיים "שני ספורטיבי", בימי שלישי, כמו בכל קיץ, יהיה פארק קולנוע בפארק ענבה, בימי שישי תתקיים גם השנה קבלת שבת בפארק בעמק החולה, ובמוצאי שבת אחת לשבועיים יערכו הופעות במסגרת "לילות ענבה".

כמו כן, במהלך החופש יתקיימו אירועי קיץ שכונתי ברחבי העיר. הילדים יוכלו לחגוג את הקיץ עם כוכבי הילדים גילי ומיכל ינאי, טל מוסרי, הדוד חיים ורינת מלכת הילדים.

בתאריך 15.8 יהיה "יום ירוק" שיכלול מופע תיפוף אקולוגי, הפעלות ספורטיביות בחומרים ממוחזרים, מתקנים מתנפחים ועוד פעילויות לילדים, בעמק האלה.

בהמשך להצלחה האדירה בשנה שעברה, הוחלט באגף הספורט בעמותת סחלבים להמשיך עם המסורת הצעירה "שני ספורטיבי", במסגרתה יכולים התושבים, חובבי הספורט, ליהנות בכל יום שני החל מהשעה 20:00 מארבעה מתחמי פעילות ספורטיבית שונים בארבעה פארקים ברחבי העיר.

ברחבת הירידים שברחוב עמק החולה תיערך מסיבת "זומבה" סוחפת בסגנון לטיני המשלב צעדי סלסה, מרנגה, צ'ה צ'ה צ'ה, אפריקאי, ברזילאי ועוד, בהדרכת מיטב המדריכים: אורית חוג'ה, ליאל אסרף ותומר דפני.

בפארק החרגול בעמק בית שאן יהיה אימון רצועות פונקציונאלי לחיזוק יציבות, שיווי המשקל ולחיזוק כל שרירי הגוף בהדרכת עטרה דפני. ניתן להגיע עם רצועות מהבית.

בפארק שבשדרות יצחק רבין יפעל מתחם הסרף סט - אימון חדשני ודינמי המדמה גלישה על גלשן גלים ומחזק יציבה, גמישות וקואורדינציה בנוסף יתקיימו הפעלות ספורט עם גומיות, מדרגה, חישוקים ואלמנטים נוספים.

לילות ענבהלילות ענבה

באמפי עמק האלה יוכלו התושבים ליהנות מהלהיט החדש שכבש את העולם "דראמס אלייב", אימון קצבי של תיפוף על כדורי פיטבול ענקיים. בשעה 19:00, אימון לכל המשפחה, ובשעה 20:00 אימון למבוגרים בלבד.

הרקדנים החובבים מוזמנים ליהנות בכל מוצאי שבת לאורך חודש יולי מריקודי עם ועמים בהדרכת קובי מיכאלי. ההרקדה תתקיים ברחבת הירידים בעמק החולה בשעות 20:00 – 23:00.

במהלך הקיץ יתקיימו שניטיולי אופניים מודרכים לאור ירח. תושבי העיר מגילאי 10 ומעלה יוכלו להגיע בתאריכים 21.7 ו-18.8 עם אופניים, קסדה ופנס וליהנות מטיול חוויתי במסלול של כ-15 ק"מ באתרי הטבע והמורשת בעיר.

בימי שלישי, כמו בכל שנה, יהפוך פארק ענבה לאולם קולנוע ענקי עם הקרנת סרט קולנוע באופן קבוע בכל יום שלישי בשעה 20:00 לכל המשפחה.

וכמו בכל שנה בימי שישי יארח הפארק הסמוך לבית הספר דורות בעמק החולה קבלות שבת בטבע עם עינת חרוש במסגרתן יוכלו הילדים לשמוע סיפור, לצפות בהצגות שחקן, לשיר ולרקוד.

בחודש יולי תארח העיר, זו השנה השישית, את פסטיבל תרבות הרחוב הבינלאומי ה-13, פסטיבל ייחודי בארץ המאגד בתוכו את כל אומנויות הרחוב. במסגרתו יתארחו אומנים מרחבי העולם בפעילויות ואירועים שונים בהם אליפות ישראל בברייקדאנס ליחידים, אליפות רוכבי אופני BMX, תחרות סקייטבורד ארצית ומתחם משחק קנדמה, למקצוענים ולחובבים. הפסטיבל יחל בתאריך 19.7 בפארק מוריה (סקייטפארק). למחרת, בתאריך 20.7, יתקיים האירוע המרכזי של הפסטיבל, אליפות ישראל בברייקדאנס להרכבים, באמפי תיכון עירוני ב' וברחבת היכל התרבות. הוא יכלול מתחם ריקודי רחוב, מעגלי ברייקדאנס, קפוארה, פארקור, קיר גרפיטי ענק, במת מוזיקה עם ראפ, ביטבוקס והופעות.

מופעי לילות ענבה יארחו הקיץ את אלון אולארצ'יק שמארח את מזי כהן ורז שמואלי. להקת בקביט שתארח את כרמי שימרון. אריק דוידוב במופע מיוחד לט"ו באב הקיץ יערך המופע "ארצנו", הפקה ענק מיוחדת שתכלול ביצועים לשירים ישראלים.

עבור בני הנוער מפעילה מחלקת הנוער והצעירים את מתחם ModiinZone שבפארק ענבה. המתחם יפתח ב-30.6 ויפעל לאורך כל הקיץ שלושה ימים בשבוע בין השעות 21:00 ל-02:00. כל יום יהיה במתכונת שונה: ימי ראשון יהיו במתכונת רגועה ויכללו סדנאות מוזיקה של אמנים, ערבי במה פתוחה, מעגלי שיח, הרצאות ודיונים, ימי שלישי יעסקו בספורט ויציעו לבני הנוער הפעלות ספורטיביות מגוונות ובימי חמישי יוכלו בני הנוער ליהנות מאטרקציות אקסטרים מושקעות.

אירוע הנוער שיפתח את הקיץ לתלמידי התיכונים יתקיים ביום חמישי 28.6, בפארק המנגלים שבמרכז עינב, ויהיה מסיבה בסגנון איביזה, מסיבת ענק עם כמה דיג'יים ובהם גם סקאזי. הכניסה לכיתות ט' ומעלה. בהמשך, בתאריך 18.7, יסתיים פרויקט "מקורוק" ויופיע ישי ריבו. ב-14.7 אמירם טובים יופיע עם מופע סטאנד-אפ במתחם Modiin Zone וכדי לסגור את הקיץ ב-26.8 תתקיים מסיבת רחוב לבני הנוער במרכז העיר, עם אליעד נחום, הצמד עידו בי וצוקי ועוד.

ראש העיר חיים ביבס: "הקיץ אנחנו חוגגים את שנת העשרים למודיעין עם מופע של משה פרץ, שיהיה הראשון מבין חמישים אירועים מכל הסוגים ולכל התושבים. יש לנו עבורכם הכל: מופעים של אמנים בפארקים, סרטים בפארק ענבה, אירועים שכונתיים, הופעות לילדים, פעילות ספורטיבית, הופעות ומסיבות במוצאי שבת, קבלות שבת, פסטיבל תרבות רחוב ועוד. אני רוצה לאחל לבני הנוער שלנו ולילדים חופשה נעימה – תיהנו, תנוחו וניפגש באירועים."

חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות, אלעד שמעונוביץ: "תכנית הקיץ השנה עשירה ומגוונת ופונה לכל חתכי האוכלוסייה בעיר: ילדים, נוער ומבוגרים, שכולם יכולים ליהנות מאירועים ופעילויות במהלך חודשים יולי-אוגוסט. את חגיגות ה-20 אנחנו מציינים באופן מכובד אך צנוע, ואני מזמין את כולם לבוא וליהנות מהאירועים."

לחצו כאן ללוח האירועים המלא



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד