נהנים מאירועי הקיץ

21/07/2016 ט"ו תמוז תשע"ו

מאות ילדים הגיעו עם הוריהם ביום רביעי שעבר לאירוע הקיץ השכונתי הראשון. באירוע, שהתקיים במגרש האתלטיקה ברעות, הופיעו גילי ומיכל ינאי, שהצחיקו את הילדים, שימחו אותם ושרו איתם שירים ישראליים מוכרים. כחלק מההופעה, עלו כמה ילדים לבמה ואף לקחו חלק פעיל במופע.

לאורך כל שעות ההפנינג יכלו המשתתפים ליהנות מסדנת בועות סבון, קיפולי בלונים, מתחנות איפור וקעקועים, מהולך על קביים, ממגדת עתידות, ממתנפחים רבים ועוד. על אף מזג האוויר הקיצי, ילדים רבים התרוצצו, רקדו וקפצו על המתקנים בהנאה מרובה.

מי שפספס את אירוע זה יוכל לבוא לאירועי הקיץ השכונתי הבאים, שיתקיימו בהמשך חופשת הקיץ. טל מוסרי יגיע לפארק חטיבת יפתח בתאריך 3.8, יום ירוק – הפעלות ופעילויות בחומרים ממוחזרים יהיה באמפי עמק האלה בתאריך 15.8 ומופע של דוד חיים ובובו החייזר יתקיים בפארק יצחק רבין בתאריך 25.8.

במוצאי שבת האחרונה הופיע אלון אולארצי'ק בפארק ענבה במסגרת אירועי הקיץ של "לילות ענבה". למופע הגיעו כ-3,000 צופים. אולארצי'ק שר את שיריו האהובים כמו "בא לשכונה בחור חדש", "נערה במשקפיים", "בן בסט" ואחרים. המופע הבא יתקיים במוצאי שבת 30.7.16 בשעה 21:30 בו תופיע להקת בקביט שתארח את כרמי שימרון.

לילות ענבה עם אלון אולארצ'יקלילות ענבה עם אלון אולארצ'יק

עוד אירוע מוצלח שהתקיים בשבוע שעבר הוא יריד ספרי הלימוד המשומשים, הראשון לחופש זה. רחבת מודיעין סנטר התמלאה במאות תושבים שהגיעו לקנות ולמכור ספרי לימוד, בכדי לחסוך בעלויות ולשמור על הסביבה. היריד הבא יערך ביום רביעי 27.7 בפארק הדגים בין השעות 18:00 – 20:30. למוכרים מומלץ להגיע עם מחצלת או שמיכה לתצוגת הספרים וכסף קטן למתן עודף.

ביום שישי הגיעו ילדים רבים עם הוריהם לפארק עמק החולה בכדי לקבל את השבת בטבע עם הצגתה המוזיקלית של עינת חרוש "ממתקים טעימים". קבלות השבת בטבע המסורתיות מתקיימות מדי יום שישי בשעה 16:30 בפארק הקסום מאחורי בית ספר "דורות". בשישי הקרוב, 22.7.16, תופיע עינת חרוש עם ההצגה המוזיקלית "הדרקון האביר".

מאות ילדים באירועי קיץ שכונתימאות ילדים באירועי קיץ שכונתי

במוצאי שבת, 23.7.16, ממשיכים לרקוד ריקודי עם ועמים בהדרכת קובי מיכאלי ברחבת הירידים בעמק החולה בין השעות 20:00 – 23:00.

ביום שני, כבכל שבוע, יתקיים "שני ספורטיבי" המציע פעילויות ספורט רבות בארבעה מתחמים שונים, ובשלישי (26.7) במסגרת הפארקולנוע בענבה, יוקרן בשעה 20:00 הסרט "אסטריקס באחוזת האלים".

מתחם מודיעין זון לבני הנוער בפארק ענבה פועל גם השבוע בימים ראשון, שלישי, חמישי בין השעות: 21:00 – 02:00.

הכניסה חופשית לכל האירועים! הציבור מוזמן!

לחצו כאן לכל הפרטים על אירועי הקיץ בלוח האירועים באתר העירייה



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד