אירועי הקיץ נמשכים

31/07/2016 כ"ה תמוז תשע"ו

אירועי קיץ מודיעיני 2016 נמשכים וביום שישי האחרון הגיעו ילדים רבים עם הוריהם לעמק החולה, מאחורי בית ספר "דורות", לצפות בהצגה מוזיקלית של עינת חרוש, במסגרת קבלת שבת בטבע. תושבי העיר מוזמנים גם ביום שישי הקרוב, 29.7.16, בשעה 16:30 לקבל את השבת עם ההצגה "חרוזים בשפה העברית".

במוצאי שבת הקרובה, 30.7.16, בנוסף לריקודי העם והעמים הקבועים ברחבת הירידים בעמק החולה, יתקיים אירוע נוסף של "לילות ענבה", השני בסדרה לאחר ההצלחה של אירוע "לילות ענבה" הקודם עם אלון אולארצ'יק. השבוע תגיע לפארק ענבה להקת "בקביט", שתבצע את הלהיטים הלועזיים הגדולים משנות ה-50 וה-60 ותארח את הזמרת כרמי שימרון. המופע יחל בשעה 21:30, ופתוח לקהל הרחב.

קבלת שבת בטבעקבלת שבת בטבע

ביום שני, כבכל שבוע, יתקיים "שני ספורטיבי" המציע פעילויות ספורט רבות בארבעה מתחמים שונים, ובשלישי (2.8) במסגרת הפארק קולנוע בענבה, יוקרן בשעה 20:00 הסרט "המיניונים". משפחות מוזמנות לבוא, לפרוס שמיכה על הדשא וליהנות מבילוי משפחתי קרוב לבית.

ביום רביעי 3.8.16 מוזמנים הורים וילדים לאירוע קיץ שכונתי עם הופעה של כוכב הילדים טל מוסרי. האירוע יתקיים בפארק חטיבת יפתח בין השעות 18:00 – 21:00 ובמקום יפתח מתחם חוויתי לכל המשפחה עם עמדת בועות סבון, עמדת איפור, עמדת קעקועים, סדנאות יצירה, סדנת קוסמות, סדנת ג'אגלינג, מייצגים אנושיים, סדנת הולכי קבים ודוכני מזון (בתשלום).

פארק קולנועפארק קולנוע

מתחם מודיעין זון לבני הנוער בפארק ענבה פועל גם השבוע בימים ראשון, שלישי, חמישי בין השעות: 21:00 – 02:00. כשביום ראשון הקרוב 31.7 יגיע למתחם העיתונאי ומנחה הטלוויזיה גיא לרר שידבר עם בני הנוער על נושא השיימינג.

הכניסה חופשית לכל האירועים! הציבור מוזמן!

לחצו כאן לכל הפרטים על אירועי הקיץ בלוח האירועים באתר העירייה



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד