האפליקציה העירונית יוצאת לדרך

15/08/2016 י"א אב תשע"ו

עיריית מודיעין מכבים רעות גם היא על מפת האפליקציות המוניציפליות לאחר שהשיקה השבוע את האפליקציה, אותה ניתן להוריד בחינם למכשירים החכמים (מכשירי סמארטפון).

כעת יכולים תושבי מודיעין מכבים רעות לקבל את כל המידע שהם רוצים לדעת על הנעשה בעיר באמצעות האפליקציה "מודיעין מכבים רעות". בין השאר ניתן למצוא מידע על כל השירותים העירוניים השונים, על מה שקורה בעיר ולקבל הכוונה מקוונת אל האירועים עצמם באמצעות WAZE או GOOGLE MAP.

כמו כן באמצעות האפליקציה ניתן לקנות כרטיסים למופעים של היכל התרבות, לקרוא על מסלולי טיולים בעיר ולקבל מידע במגוון תחומים: אתרי טבע ופארקים בעיר, אירועי תרבות ופנאי, הצעות עבודה, מיקומי מקלטים, עדכונים על עבודות תשתית בעיר ועוד.

בנוסף התושבים יוכלו ליצור קשר עם כל גורמי העירייה, החל מראש העיר, דרך כל משרדי העירייה, בתי הספר, גני הילדים, בתי כנסת ומקוואות ועוד. האפליקציה גם מאפשרת לתושב לדווח ישירות למוקד העירוני 106 על מפגע ולקבל עדכונים אודות סטטוס הטיפול בפנייה.

השקת האפליקציה העירונית ''מודיעין מכבים רעות שלי''השקת האפליקציה העירונית ''מודיעין מכבים רעות שלי''

בעת השקת האפליקציה סיפרה חברת המועצה, ורד גל-בחרי, יו"ר ועדת היגוי למחשוב על הדרך להקמת האפליקציה, שכללה מפגשים עם מפתחי אפליקציות שונות ובהם אף מפתחים מהעיר, כאשר האידיאל היה פיתוח אפליקציה אשר תעניק לתושבים מידע נגיש, זמין ומידי. ייחודה של האפליקציה החדשה הוא שהיא מבוססת על המידע מאתר העירייה ובכך למעשה היא מאפשרת לתושב ליהנות ממידע אחיד המאגד בחובו מידע רב ועדכני.

כמו כן ניתן באמצעות האפליקציה לבצע תשלומים לעירייה ולחברות העירוניות בצורה קלה ומאובטחת, להיכנס לדף הפייסבוק העירוני, לקבל מידע על נושאי רישוי ותוכניות בניין עיר וכן מערכת מידע גיאוגרפית המאפשרת קבלת מידע חזותי על מתחמים, מוסדות ורחובות ציבוריים. ניתן להוריד ולמלא טפסים שונים, הנחיות, הוראות, חוקים ותשריטים ועוד.

עוד נמסר כי האפליקציה, אותה פיתחה חברת CRMC בניהולו של איציק גזית ובעבודה משותפת עם מנהל מחלקת מחשוב ומערכות מידע מוטי מזרחי ודובר העירייה, אייל מלול תאפשר לתושבים לקבל הודעות דחיפה על פי מקום המגורים שלהם ועל פי השירות שהתושב יבקש לקבל עדכונים על אירועי התרבות בעיר מידע על אתרים בעיר ואף עדכון על מודעות דרושים. כמו כן בעת חירום האפליקציה תשלח עדכונים כלליים לתושבים והודעות פרטניות בהתאם למקום המגורים.

ראש העיר, חיים ביבס: "לתושבי מודיעין מכבים רעות מגיעה אפליקציה איכותית ואני בטוח שהאפליקציה החדשה שחנכנו השבוע תהיה כלי משמעותי עבורם. האפליקציה מאפשרת לתושבים קשר ישיר עם העירייה ועם עובדיה באמצעות פניות למוקד העירוני או פניות ישירות לאגפי העירייה השונים. בנוסף אנחנו פועלים לשילוב נתוני הפיילוט של "עיר חכמה" גם באפליקציה אני מזמין את התושבים להוריד את האפליקציה וליהנות ממידע זמין ונגיש על כל מה שקורה בעיר."

האפליקציה העירונית: מודיעין מכבים רעות – עכשיו להורדה חינם בחנויות האפליקציות

לחצו כאן להורדה באנדרואיד

לחצו כאן להורדה לאייפון



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד