מנקים את העיר לשנה החדשה

29/09/2016 כ"ו אלול תשע"ו

לאחר פתיחת שנת הלימודים תשע"ז התפנו עובדי מחלקת תברואה באגף שפ"ע, שפעלו במרץ להכנת מוסדות החינוך לפתיחת השנה, לרכז מאמצים בעבודות לניקיון העיר לקראת ראש השנה וחגי תשרי.

כמו בכל שנה, גם בשנה זו נערכת המחלקה, בראשות ניסים בן אבי, בכוחות מתוגברים לאיסוף האשפה, הגזם והגרוטאות, כאשר במקביל מחלקת גנים ונוף, בניהולו של שלום זעפרני, דואגת לטיפוח הפארקים, הגנים והכיכרות בעיר לקראת החגים.

על מנת להשלים את ההכנות ולהימנע ממפגעים במהלך החג, רעננו השבוע בעירייה את נהלי פינוי הפסולת בעיר, בהתאם לימי הפינוי. כרגיל, גם בחג זה תשים העירייה דגש רב לנושא האכיפה, שתבוצע על ידי מפקחי מחלקת הפיקוח העירוני. תושבים אשר יוציאו גזם וגרוטאות שלא בימים המיועדים לכך, ייקנסו בהתאם לחוק העזר העירוני, בכדי לאפשר לתושבי העיר ליהנות מעיר נקייה במהלך החג.

הוצאת גזם וגרוטאות לנקודות האיסוף תתאפשר, טרם החג, עד ליום רביעי 28.9 בשעה 10:00. מתוך מטרה להשאיר עיר נקייה לערב החג, לאחר מועד זה חל איסור מוחלט על הוצאת גזם וגרוטאות ותבוצע אכיפה מוגברת בעיר על ידי הפיקוח העירוני, בניהולו של איתן קרמסקי.

מנקים את העירמנקים את העיר

פינוי האשפה הביתית ברחבי העיר, בימים שלפני החג, יעשה בתאריכים הבאים: ביום שישי 30.9.16 , יבוצע פינוי של אשפה יבשה מהשכונות: הנחלים, משואה, השבטים, מוריה, רעות צפון ומכבים צפון. באותו היום, משכונת משואה תפונה גם האשפה הרטובה.

ביום ראשון 2.10.16, ערב החג, יבוצע פינוי של אשפה יבשה מהשכונות: אבני חן, הכרמים, המגינים, הנביאים, הפרחים, רעות דרום ומכבים דרום. באותו היום, תפונה משכונות אבני חן גם האשפה הרטובה.
בימים שני 3.10.16 ושלישי 4.10.16 לא יבוצע פינוי אשפה בשל החג, וביום רביעי 5.10.16 יחזור פינוי האשפה לפעילות סדירה.

באגף שפ"ע, האחראי על ניקיון העיר, מבקשים מהתושבים שלא להחנות ולא לחסום דרכי גישה למשאיות פינוי האשפה והגזם.

מנהל אגף שפ"ע, חיים בלאיש: "אנו נערכים במלוא האמצעים וכוח האדם העומדים לרשותנו לניקיונה של העיר לקראת השנה החדשה. אני מבקש מתושבי העיר לשתף פעולה ולדאוג להוצאת הפסולת יום טרם הפינוי, לפי ההנחיות המיוחדות לחג ועל פי אזורי העיר. יחד עם תושבי העיר נמשיך לדאוג לניקיונה ולטיפוחה של העיר ולהביא לכך שמודיעין מכבים רעות תמשיך להיות העיר היפה ביותר בארץ, ולקראת החגים אף יפה מתמיד."

לחצו כאן לכל הפרטים בעמוד איכות וסביבה ימי פינוי אשפה ומיחזור



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד