צעדת מודיעין נדחתה

01/12/2016 א' כסלו תשע"ז

בשל מזג האוויר הגשום הצפוי בסוף השבוע (3.12.16) הוחלט לדחות את צעדת מודיעין ליום שבת 17.12.16. את הצעדה מארגן אגף הספורט בעמותת סחלבים ותושבי העיר מוזמנים לבוא לצעוד בשבילי הטבע היפים של יער בן שמן וליהנות מהפנינג ספורטיבי לכל המשפחה וממגוון פעילויות לאורך המסלול.

הצעדה שתצא לדרך בפעם ה-12, תתחיל, כמו בכל שנה, מהשטח שבין מרכז ליגד 1, שבפארק הטכנולוגי לכניסה ליער בן שמן. משם ימשיכו הצועדים במסלול הליכה נוח של חמישה קילומטרים. לאורך המסלול יוכלו הורים והילדים להכין פיתות בטאבון, לתופף במעגל מתופפים, לענות על שאלות בכתב חידה ולזכות בפרסים ולצפות בהופעות שונות.

צלם מטעם תוכנית "עיר ללא אלימות" יתעד את הצועדים ויחלק למשתתפים מגנטים למזכרת. בסוף המסלול יגיעו הצועדים למתחם ההפנינג שיתפרש ברחבה שבבקעת הנזירים. שם יוכלו הגדולים והקטנים ליהנות ממגוון פעילויות בהן פארק חבלים אתגרי, אומגה, פיינטבול ועוד.

צעדת מודיעין. תמונת ארכיוןצעדת מודיעין. תמונת ארכיון

במטרה לאפשר לתושבים רבים ככל הניתן ליהנות מהאירוע הספורטיבי, ולאור העובדה שהצעדה מתקיימת השנה ביום שנקבע כיום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות, הכשירה העירייה, לצד מסלול של חמישה קילומטרים, מסלול של 1.2 ק"מ המתאים לאזרחים ותיקים, לאנשים עם צרכים מיוחדים ולהורים עם עגלות. המסלול, שברובו סלול, כולל עליות וירידות וכן חלק של מצע מהודק המחייב ליווי.

בנוסף, תעמיד עמותת סחלבים שאטלים עבור משתתפים עם מגבלה בניידות. השאטלים יגשרו על החלק המהודק ויחזירו את המשתתפים שמעוניינים בחזרה לחניה. לאחר שיסיימו את המסלול המקוצר יוכלו הצועדים להמשיך עם כלי הרכב שלהם למתחם ההפנינג וליהנות גם הם מהפנינג בחיק בטבע.

עלות ההשתתפות בצעדה היא 20 שקלים לצועד (מעל גיל 3) ו- 60 שקלים למשפחה (עד 6 נפשות). השנה יוכלו המשתתפים שהורידו את האפליקציה העירונית "מודיעין מכבים רעות" ליהנות מהטבה משפחתית בסך 10 ₪ שתתקבל בעמדת התשלום למשפחות שיציגו את האפליקציה במכשיר הסלולרי.

הכינוס לצעדה יערך בין השעות 8:00 – 10:00 והמתחם כולו ייסגר בשעה 14:00. מומלץ להגיע בשעה מוקדמת כדי להספיק ליהנות משלל האטרקציות והפעילויות לילדים.

חבר המועצה מחזיק תיק התרבות והספורט, אלעד שמעונוביץ: "צעדת מודיעין היא אירוע מסורתי המשלב פעילות ספורטיבית עממית, טיול בטבע וסביבה, ופן קהילתי חברתי לכל המשפחה. אני מזמין את כל תושבי העיר לבוא ולקחת חלק באירוע שכבר הפך למסורת ולוקחות בו חלק אלפי משפחות."

לחצו כאן לעמוד הצעדה



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד