מבנה חדש לשירותים חברתיים

07/02/2017 י"א שבט תשע"ז

ביום שלישי 7.2.17 יפתח המבנה החדש ברחוב עמק האלה, שיכיל את המשרדים החדשים של האגף לשירותים חברתיים, של המחלקה לצרכים מיוחדים ושל השירות הפסיכולוגי החינוכי.

הקמת המבנה החדש נועדה לשפר את חוויית השירות לתושב, לצד שיפור סביבת העבודה. נדבך נוסף הוא המשך תהליך הפינוי של אתר הקרוואנים שבשדרות החשמונאים. בשלב זה יעברו מהאתר, נוסף על עובדי האגף לשירותים חברתיים, גם עובדי אגף תרבות ואירועים, שיעברו למשרדים בהם עבדו עד כה עובדות המחלקה לצרכים מיוחדים, במרכז הרב תחומי, ולמעשה יהפכו את המתחם של המרכז הרב תחומי, של היכל התרבות ושל הספרייה העירונית לקריית התרבות העירונית.

המבנה המשרת את האגף לשירותים חברתיים וכן את מחלקות הצרכים המיוחדים והשירות הפסיכולוגי (השייכות למינהל החינוך) הינו מבנה של שתי קומות בגודל של כ-720 מ"ר כל אחת.

בקומה הראשונה יהיו משרדי האגף לשירותים חברתיים. קומה זו כוללת חדרי הנהלה ומנהלה, משרדי ראשי צוותים, חדרי רכזים, חדרי טיפול חדרי עובדים סוציאליים וכן חדר ישיבות לוועדות השונות ואזורי המתנה למבקרים. בנוסף, בקומה זו יהיה מתחם המיועד למחלקה לצרכים מיוחדים. מתחם זה יכלול משרדים וחדרי ישיבות המיועדים לוועדות ההשמה.

הקומה השנייה תהיה מיועדת עבור מחלקת השירות הפסיכולוגי החינוכי (שפ"ח), והיא כוללת חדרי קבלה וטיפול של עובדות השירות הפסיכולוגי, שעד כה עבדו במתחם השפ"ח שברעות. קומה זו כוללת גם חדרים המיועדים לעבודה בקבוצות ואף חדרי משחקים המיועדים לטיפול בילדים.

משרדי העירייה החדשים בעמק האלהמשרדי העירייה החדשים בעמק האלה

כחלק מההכנות לקראת המעבר, קבלת הקהל תתקיים כסדרה, למעט בין יום רביעי 1.2 ליום שני 6.2 כולל, בהם לא תתקיים קבלת קהל.

עם השלמת המעבר, ביום שלישי 7.2.17, יחזרו שעות הקבלה לסדרן, רק שהפעם הן יתקיימו במבנה החדש שברחוב עמק האלה.

במקביל לפתיחת מבנה זה, בימים אלה נשלמות העבודות לפתיחת מבנה מרכז הפיס הקהילתי, שנמצא בסמוך. מבנה זה ישמש שלושה מרכזים: מרכז לצעירים, מרכז לגמלאים ובית "יד לבנים". בית "יד לבנים" יכלול משרדים, ספרייה ופינת הנצחה, כיתת פעילות וספריית מורשת ועיון. מרכז הגמלאים יכלול חדרי ישיבות ופעילות. בקומה השנייה ימוקם מרכז הצעירים, שיכלול כיתות, משרדים ומרפסת פתוחה, הפונה אל פנים השטח ואל הפארק.

לצד שני מבנים אלה, העירייה תקים פארק שעשועים, המיועד לילדים בעלי צרכים מיוחדים, וגינה קהילתית, אשר נמצאים כעת לקראת שלבי תכנון.

ראש העיר, חיים ביבס: "המבנה החדש, שייפתח בשבוע הבא, יאפשר לנו להעניק לתושבים את חווית השירות הטובה ביותר לה הם צריכים. הקמנו את המבנה המאגד תחתיו את כל השירותים החשובים לטיפול ברווחת התושב בכלל ובילדי העיר בפרט, על מנת לאפשר להם לקבל את הטיפול החשוב ביותר במקום אחד."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד