תחרות צילומים - שלב ההצבעות

06/03/2017 ח' אדר תשע"ז

עשרות מילדי מודיעין מכבים רעות לקחו חלק בתחרות צילומי הטבע של העירייה והחברה להגנת הטבע "ילד-טבע-עיר". עשרים מהם העפילו לשלב הגמר ותמונותיהם יוצגו בפארק בעמק החולה החל מיום שישי.

כאמור, התחרות הינה יוזמה משותפת של העירייה והחברה להגנת הטבע, והיא מתקיימת במסגרת שבוע טבע עירוני של החברה להגנת הטבע, שיתקיים בתאריכים 3-11.3.17.

מטרת התחרות היא לחזק את החיבור שבין ילדי העיר לטבע ולסביבה, ולהגביר את המודעות למתרחש סביבנו, באמצעות העצמת יכולת ההתבוננות, הסקרנות והפליאה. הרעיון לתחרות נבע מכך שהטבע אינו שמור רק לשמורות הטבע ולמרחבים הפתוחים, אלא נמצא בכל מקום סביבנו, וכל מה שצריך לעשות הוא לפקוח את העיניים, להביט סביב ולגלות אותו.

פריחה בפארק עמק החולה פינת דרך יאיר פרגפריחה בפארק עמק החולה פינת דרך יאיר פרג

"ילד-טבע-עיר" תהיה תערוכת צילומים של רגע וחוויה, בה יוכלו ילדי ותושבי העיר ליהנות מתמונות הילדים ולגלות ביחד איתם את נקודות המפגש של הטבע עם העיר, נקודות שילדי העיר תיעדו באמצעות מצלמה.

20 הצילומים הנבחרים יוצגו החל מיום שישי 3.3.17 בפארק עמק החולה, בסמוך לפארק הכלבים החדש, כאשר הם פונים לכיוון שדרות יאיר פרג, כך שהתושבים שיטיילו באזור יוכלו לראות את התערוכה, ולבחור, באמצעות הצבעה מקוונת, את הצילום האהוב עליהם. שלושת הצילומים שידורגו במקומות הראשונים, יזכו את הצלמים שלהם בפרס.

ניתן לצפות ולבחור גם כאן באתר העירייה בעמוד תחרות תמונות טבע



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד