עדלאידע 2017

09/03/2017 י"א אדר תשע"ז

ביום שישי 10.3.17 בשעה 12:30 תצא לדרך ברח' עמק החולה תהלוכת עדלאידע ססגונית ומרהיבה. השנה תיערך העדלאידע בסימן חלומות, כאשר את המיצגים והתחפושות, שיהיו סביב נושא זה, יכינו תלמידי שכבת כיתות ד' בעיר, בהנחיית המורות לאמנות.

מלבד בתי הספר, ישתתפו בתהלוכה גם חברי המועצה ובראשם ראש העיר, חיים ביבס, שיובילו את הצעדה יחד עם מועצת הנוער, ילדי אקי"ם, ילדי איל"ן, ילדי חוגי עמותת סחלבים, ילדים מחוגים פרטיים, קבוצות אקרובאטיקה, מחול וג'אז, תנועות הנוער ועוד.

בין השעות 11:00 - 16:00 יפעל מתחם פעילויות לקהל הרחב באמפי פארק ובפארק הדגים. במתחם יוכלו התושבים ליהנות מיריד שעשועים, מתנפחים, פינת איפור, סדנת בועות של חלומות" ועוד.
בשעה 14:00 בבמה המרכזית בפארק הדגים יתקיים המופע "לוקחים את הזמן" עם כוכבי הילדים אליאנה תדהר, לי בירן ורוני דלומי. המופע המוזיקלי מצדיע ליוצרים הגדולים ולשירים האהובים מכל התקופות.

בשעה 14:00 תפתח במת נוער בפארק הדגים (פרגולות) עם הופעות של הצמד פלגן ואלון, הזמר פלד, די.ג'י בלאקאאוט, די.גי הבית של הנוער TRACKORD ועוד הפתעות. נדגיש כי לא תתאפשר כניסה למתחם או לסביבתו עם אלכוהול.

הכניסה חופשית לכל האירועים! הפעילויות אינן כרוכות בתשלום! במקום יהיו מגוון דוכנים ודוכני מזון בתשלום

במקרה של גשם, האירוע ידחה ליום שישי 17.3.2017.

שימו לב: לא תתאפשר הכנסת כלי נשק אישי / אזרחי / צה"לי לאירוע ולא תותר כניסת כלי רכב לרבות דו גלגלי ואופניים חשמליים לאירוע.

עדלאידע 2016. תמונה להמחשהעדלאידע 2016. תמונה להמחשה

להלן סגירת כבישים, הסדרי תנועה וחנייה במהלך העדלאידע:

בשל האירוע, ייחסמו לתנועה במהלך העדלאידע רחובות הבאים בין השעות 09:30 – 16:00: רחוב עמק החולה משני צדיו מדרך יאיר פרג ועד פינת נחל עיון בסמוך למרכז המסחרי "קאנטרי סנטר", רחוב עמק יזרעאל מזרח ייחסם בצומת עם נחל בזק, רחוב עמק יזרעאל מערב ייחסם בצומת עם רחוב עמק דותן, רחוב נחל הירמוך ייחסם בצומת עם רחוב עמק יזרעאל, רחוב נחל צין יחסם בצומת עם רחוב עמק החולה, בצומת עם רחוב נחל פארן וכן בצומת עם הרחובות נחל חבר ונחל שורק (לתושבי הרחובות נחל צין, נחל פארן, נחל קדרון ונחל שניר בלבד תותר הכניסה לבתיהם עם הצגת תעודת זהות המעודכנת בכתובת מגוריהם), ורחוב נחל פארן יחסם בצומת עם רחוב עמק החולה (הכניסה והיציאה לתושבי רחוב נחל פארן תתאפשר דרך רחוב נחל צין בלבד).

כמו כן, הרחובות הבאים ייחסמו החל משעה 09:30 עד לשעה 14:30 בלבד: רחוב נהר הירדן במפגש עם עמק החולה דרום, רחוב נחל תבור, ורחוב נחל געתון (לכיוון רחוב עמק החולה) בצומת עם רחוב נחל נטפים. החל משעה 14:30 יפתחו לתנועה רחובות נוספות והם: רחוב עמק החולה צפון מדרך פרופסור יאיר פרג ועד מרכז "שרבט" בשני הכיוונים, ורחוב עמק החולה דרום מקניון עזריאלי ועד לרחוב נהר הירדן. מומלץ לתושבי שכונות משואה, השבטים ומוריה להגיע למרכז העיר דרך שדרות החשמונאים ולא דרך הרחובות נחל צין ונהר הירדן.

לדיירי רחוב עמק החולה לא תתאפשר הגעה/יציאה לבתיהם החל משעה 09:30 ועד לשעה 16:00. כמו כן, לא תתאפשר חניית רכבים לאורך הרחוב. תושבי רחוב עמק החולה מתבקשים להיערך לכך בהתאם. רכב שיחנה לאורך רחוב עמק החולה ייגרר.

ילדים אובדים ירוכזו בכניסה לבית ספר "נתיב זבולון". לא תתאפשר הכנסת בעלי חיים, תרסיסים, כלי רכב דו גלגליים, לרבות אופניים חשמליים, לשטח העדלאידע, וכן לא תתאפשר כניסה עם נשק אישי/צה"לי.

בין השעות 09:30 – 16:00, יחולו שינויים בנתיבי הנסיעה של התחבורה הציבורית בקווים העירוניים והבין עירוניים. ניתן להתעדכן על שינוי לוחות זמנים באתר של חברת קווים ובמוקד המידע הארצי "כל קו" במספר 8787*.

גם השנה תהלוכת העדלאידע הותאמה והונגשה לצופים עם מוגבלויות שונות. לצופים אלה תהיה עמדת צפייה בפארק הסמוך למרכז שרבט, שבכתובת עמק החולה 32. הכניסה למתחם זה תתאפשר בניגוד לכיוון התנועה דרך רחוב עמק החולה (דרום) ועד מרכז "שרבט".

בנוסף, תהיה הנגשה ללקויי ראייה על ידי העברה סימולטנית של התהלוכה באזניות. לצופים אלה תתאפשר חנייה נוחה וקרובה למתחם. בנוסף, תתאפשר חנייה לנכים הצועדים בתהלוכה בחניית בית ספר דורות. הגעה עם רכב תיעשה מכיוון רחוב יאיר פרג דרך עמק החולה - בניגוד לכיוון הנסיעה.

תושבים או אורחים בעלי תו נכה המעוניינים להיכנס עם הרכב או מעוניינים להיעזר בהנגשה, מתבקשים ליצור קשר עם המוקד העירוני 106 בטלפון 08-9726020. מומלץ להירשם ולשמור מקום מבעוד מועד.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד