ענבה Live: הנחה לצעירי העיר

03/07/2017 ט' תמוז תשע"ז

השבוע הנחה ראש העיר, חיים ביבס, את עמותת סחלבים ואת עמותת מופעים להעניק הנחה של 30% לבני הנוער של העיר במחיר הכרטיס לאירוע המוסיקלי של הקיץ - משה פרץ בהופעה ועומר אדם בהופעה שיתקיים בתאריך 12.7.17 במסגרת מופעי "ענבה LIVE".

המחיר לצעירים עבור כרטיס לאזור הדשא, יהיה 80 שקלים במקום 115.

רכישת כרטיסים לבני נוער תושבי העיר באמצעות מחלקת הנוער והצעירים כאן בקישור https://lp.vp4.me/fzmj

בני נוער שכבר רכשו כרטיס למתחם זה במחיר המקורי, יוכלו לקבל החזר.

רכישת כרטיסים מסובסדים לחיילים/ות ובני/ות שירות לאומי – בקופת היכל התרבות (רח' עמק דותן 49) בהצגת תעודת זהות + תעודת חוגר בשירות סדיר או תעודת מתנדב בשירות לאומי.

היוזמה לקבלת הנחה מיוחדת עבור בני הנוער עלתה במסגרת יום חילופי שלטון על ידי יו"ר מועצת התלמידים והנוער העירונית, תכלת ספונים, שסיפרה לראש העיר על כך שבני נוער רבים מעוניינים להגיע להופעה, אך מחיר הכרטיס גבוה עבורם.

כך נוצר מהלך שיתוף הפעולה בין העירייה, מחלקת הנוער והצעירים והיכל התרבות, שמטרתו לאפשר לבני הנוער בעיר ליהנות ממופעים איכותיים במחירים מוזלים, כאשר כל צד יסבסד חלק מהמחיר, ובני הנוער יוכלו ליהנות ממגוון מופעים המתאימים להם, קרוב לבית ובמחירים נוחים. בעירייה ציינו כי ניתן כבר עכשיו לאסוף את כרטיסי המופעים, ועל ידי זאת להימנע מיצירת תורים ארוכים לקבלת הכרטיסים ביום המופע.

משה פרץ ועומר אדם בענבה Liveמשה פרץ ועומר אדם בענבה Live


לצורך אירועי "ענבה LIVE", העירייה תכשיר את המגרש המיועד למכללה, הנמצא מול בית הקפה "קפית", כמגרש חנייה זמני בימי המופעים, דבר שיקל מאוד על האורחים הרבים שצפויים להגיע לאזור עבור המופעים.

ראש העיר, חיים ביבס: "בני הנוער מספקים לנו נחת כה רבה ועכשיו תורנו לעשות משהו עבורם. אנחנו נוסיף לעשות למען הנוער בכל עת, כאשר בעוד מספר ימים נחשוף את תכניות הקיץ שלנו שיכללו מופעים של כוכבים מהשורה הראשונה בישראל. ביחד עם פתיחת סילוני המים בענבה, בני הנוער שלנו יוכלו ליהנות מקיץ אטרקטיבי בכל שעות היום."

עדכון: בעקבות פניות של צעירים רבים, הוחלט כי גם חיילים ומתנדבי שירות לאומי בעיר יזכו לקבל הנחה זהה לזאת שמקבלים בני הנוער, כלומר מחיר כרטיס באזור הדשא יעלה 80 שקלים במקום 115 שקל.

בכדי לקבל את ההנחה יש להגיע לקופות היכל התרבות עם תעודת זהות + תעודת חוגר בשירות סדיר או תעודת מתנדב בשירות לאומי. כמו בני הנוער, גם חיילים ומתנדבי שירות לאומי שכבר רכשו כרטיס למתחם זה במחיר המקורי, יוכלו לקבל החזר.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד