מתגייסים למען החיילים

29/06/2017 ה' תמוז תשע"ז

שבוע ההוקרה לחיילי צהל

שבוע ההוקרה הארצי לחיילי צה"ל יתקיים לראשונה בישראל והעיר מודיעין מכבים רעות תיקח בו חלק פעיל ומשמעותי. את השבוע יזמה האגודה "יחד למען החייל", שמאחדת את קרן לב"י והאגודה למען החייל.

שבוע ההוקרה, שיחל ביום חמישי 29 ביוני 2017 ויסתיים ב-8 ביולי 2017, יכלול מספר אירועים ברמה הארצית, ועשרות אירועים מקומיים בהובלת הרשויות המקומיות וסניפי המתנדבים. מטרת היוזמה היא הוקרת תודה והערכה לחיילי החובה בצה"ל ובגופי הביטחון השונים על פועלם ומסירותם לשמירה על ביטחון מדינת ישראל.

מודיעין מכבים רעות, כעיר המובילה באחוזי הגיוס לצה"ל, הצטרפה ליוזמה בהובלת "יודה" – מרכז הצעירים העירוני, הזרוע של העירייה המטפלת באוכלוסיית החיילים בעיר.

נציגי העירייה וסניף מודיעין של האגודה למען החייל ייצאו ביום ראשון הקרוב בבוקר לתחנות הסעות החיילים והרכבת ויחלקו להם אוכל ושתייה מתנה עם צ'ופרים והפתעות.

בנוסף, במהלך השבוע תאפשר הבריכה העירונית כניסה חינם לכל חייל שיציג חוגר, תושבי מודיעין מכבים רעות בלבד.

לשבוע ההוקרה הצטרפו גם עשרות בעלי עסקים, חנויות, מקומות בילוי ומסעדות מקומיות, המציעים הנחות מיוחדות לחיילים במדים או בהצגת חוגר במהלך שבוע ההוקרה.

חיילים וחיילות לחצו כאן לרשימת ההטבות וההנחות במיוחד בשבילכם כאן במודיעין מכבים רעות.
את הרשימה ניתן למצוא גם באפליקציה העירונית - מודיעין מכבים רעות

ב-12.7 תיערך בפארק ענבה בעיר הופעה של משה פרץ ועומר אדם, וחיילים יקבלו הנחה – מחיר כרטיס באזור הדשא יעלה להם 80 שקלים במקום 115. בכדי לקבל את ההנחה יש להגיע לקופות היכל התרבות עם תעודת חוגר בשירות סדיר.

ראש העיר, חיים ביבס: "מודיעין מכבים רעות מובילה כבר שבע שנים ברציפות בגיוס בני נוער לצבא, לשירות משמעותי ולאחר מכן לתפקידי לוחמה וקצונת בנים ובנות כאחד. זה רק טבעי שכולנו נתגייס למען החיילים והחיילות שלנו, ונוקיר אותם על הפעילות והתרומה שלהם לצבא ולמדינה, דבר שלצערי כבר אינו מובן מאליו כיום."

חבר המועצה ומחזיק תיק הצעירים, אלעד שמעונוביץ: "חשוב שהחיילים שלנו יידעו שהם חשובים לנו ואנחנו מוקירים ומעריכים את תרומתם, לא רק במילים אלא גם במעשים. בעלי העסקים בעיר התגייסו באופן מלא ובכל הכוח עבור החיילים ומציעים להם הנחות והטבות על חשבונם. אני רוצה להודות לעובדי מרכז הצעירים ומתנדבי האגודה למען החייל על ההירתמות והסיוע בארגון המיזם עבור החיילים."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד