ממשיכים עם אירועי הקיץ

26/07/2017 ג' אב תשע"ז

אירועי קיץ מודיעיני 2017 נמשכים, ומאז תחילת חופשת הקיץ הם משכו אליהם מאות רבות של תושבים.

הקיץ מתקיימות מדי שישי קבלות שבת ברחבת הדשא שמול היכל התרבות, וכך היה גם ביום שישי האחרון, בהשתתפות עשרות ילדים. עינת חרוש ביצעה את הסיפור המוזיקלי "הסרבל של ענתי", והילדים היו צריכים לנחש בעזרת חידות משעשעות מה יש ב-12 הכיסים שבסרבל. כל ילד שניחש נכון עלה לבמה והוציא מהכיס את החפץ שהיה בו. לאחר מכן הצטרפו הילדים לקבלת שבת משותפת שכללה חלה, יין וכמובן שירי שבת. ביום שישי הקרוב (21.7), בשעה 17:00, תעביר עינת חרוש בקבלת השבת המוזיקלית את הסיפור "הקיפוד שרצה בייגלה".

נוסף על כך, בשבוע שעבר נערך במגרש האתלטיקה שברעות אירוע קיץ שכונתי "יום ירוק". האירוע כלל מתנפחים, דוכני מזון, פינת תיפוף, פאזלי רצפה גדולים וסדנאות יצירה ידידויות לסביבה, בהן יכלו המשתתפים להכין ארנק וקופת חסכון מחומרים ממוחזרים, עציצים מחימר ולצייר על פניהם מחומרים ממוחזרים. בהמשך, נהנו הילדים מההצגה "ילד ירוק", אליה היו מרותקים.

משחקים של פעם לכל המשפחהמשחקים של פעם לכל המשפחה

אירועי קיץ מודיעיני 2017 יימשכו גם בסוף השבוע, כאשר ביום חמישי הקרוב (20.7) תגיע לפארק ענבה בשעה 18:30 כוכבת הילדים מיקי, שתביא לילדי העיר מופע קצבי ומצחיק, מלא קסם ודמיון.

במוצאי שבת (22.7) תפתח סדרת מופעי "לילות ענבה" עם הזמר שלומי סרנגה בערב ישראלי בניחוח יווני, בו הוא יגיש את מיטב להיטיו הגדולים בעברית לצד קלאסיקות יווניות מכל הזמנים. בשעה 21:30 בפארק ענבה.

כמו כן תתקיים הרקדה בהדרכת קובי מיכאלי – מיועדת לרקדנים מתחילים ומתקדמים. החל מהשעה 20:00 באמפי עמק האלה.

ביום שלישי (25.7) יוקרן בשעה 20:00 על מסך ענק, במסגרת הפארקולנוע בענבה, הסרט המדובב "החיים הסודיים של חיות המחמד". משפחות העיר מוזמנות לבוא, לפרוס שמיכה או מחצלת על הדשא וליהנות מבילוי קרוב לבית.

למחרת, ביום רביעי 26.7, ייערך יריד ספרי הלימוד השני לקיץ זה, במרכז לב רעות. תושבים מוזמנים להגיע, ולמכור ולקנות ספרי לימוד משומשים במחירים נמוכים.

הכניסה לכל האירועים הינה חופשית, והציבור מוזמן.

היכנסו להתעדכן בלוח האירועים המלא > > >



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד