נבחר משנה למנכ''ל העירייה

19/07/2017 כ"ה תמוז תשע"ז

גיא עידו

העירייה בחרה השבוע את גיא עידו לתפקיד המשנה למנכ"ל העירייה. עידו משמש מזה תשע שנים כמנכ"ל החברה העירונית של עיריית רחובות. במסגרת תפקיד זה, הוא היה אחראי, בין היתר, על תכנון ופיתוח שכונות מגורים ואזורי תעסוקה, תיאום פעולות העירייה מול משרדי הממשלה בתחומי החינוך, השיכון, הבניה הציבורית, התחבורה ועוד, ייזום תכנון והקמה של מבני ציבור ברחבי העיר ותכנון וביצוע של עבודות תשתית בעיר.

כמו כן, הוא היה שותף בגיבוש מדיניות עיריית רחובות בכל הקשור למגמות פיתוח עירוניות עתידיות, וכן הוביל תכניות לייזום וקידום פעילות כלכלית עסקית משולבת בפעילות עירונית.

בנוסף, בין השנים 2004 עד 2008 שימש עידו כמנהל אגף הקצאות ופיתוח במפעל הפיס. בתפקיד זה ניהל מערך שביצע פרויקטים ברחבי הארץ, מרביתם בתחום הבינוי והתשתיות, בהיקף כולל של כ-2.5 מיליארד שקלים. התפקיד כלל היכרות מעמיקה של גורמי הממשל הרלוונטיים ועבודה בממשק ישיר מולם.

עידו, תושב מודיעין מכבים רעות ואב לשלושה ילדים, יחליף בתפקיד את מיכל ענבר-פרפרי, שנבחרה לאחרונה לתפקיד מנכ"לית החברה הכלכלית לפיתוח מודיעין. במסגרת התפקיד עידו יהיה אמון על ניהול וריכוז פעילות העירייה מול משרדי הממשלה השונים כגון התחבורה, הבינוי והשיכון, התיירות, הדתות ורשות מקרקעי ישראל, וכן יהיה אחראי על התכנון האסטרטגי, קידום תחום פיתוח התשתיות והפארקים בעיר ועוד.

בשבועות הקרובים יחל עידו בתהליך חפיפה מסודר עם ענבר-פרפרי, ובעירייה מאחלים לגיא הצלחה רבה בתפקידו החדש.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד