מערך תחבורה ציבורית חדש

28/08/2017 ו' אלול תשע"ז

מערך התחבורה החדש

ביום שישי 25.8.17 יפתח מסוף התחבורה הציבורית בלב כיכר התחבורה במרכז העיר בסמוך לתחנת רכבת "מודיעין מרכז". עם פתיחת המסוף יחול שינוי משמעותי במערך הקווים בעיר שיהווה בשורה אמיתית לתושבים.

החל מ-25.8.17 יחל לפעול שירות עירוני חדש בתדירות גבוהה יותר, עם קווי חדשים במסלולים חדשים דו-כיווניים. בנוסף יחול שינוי במסלוליהם של קווי האוטובוסים הבינעירוניים הסדרים שיצאו ליעדם ממסוף התחבורה החדש. יש לציין כי לא יחולו שינויים בשיטת הכרטוס ובתעריפי הנסיעה.

העירייה שמה דגש מיוחד במערך התחבורה החדש, על אוכלוסיות התלמידים והגמלאים שהם צרכני התחבורה הציבורית העיקריים. בנוסף, הושם דגש על הגברת תדירות הקווים למוקדי התעסוקה השונים.

כמו כן, כי מסוף התחבורה החדש יהווה את תחנת המוצא והסיום של מרבית הנסיעות הבינעירוניות.

הקווים העירונים: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9 ו-12 מבוטלים. במקומם יפעלו הקווים העירוניים החדשים: 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 58, 59.

קווי תחבורה ציבורית לתלמידים בעיר ממשיכים לפעול כסדרם – היכנסו לדף קווי התלמידים

לחצו כאן לאתר קווים - לפירוט מסלולי הנסיעה ולוחות הזמנים של הקווים החדשים

מסוף התחבורה החדש במרכז העירמסוף התחבורה החדש במרכז העיר

בימים הראשונים להפעלת מערך התחבורה הציבורית החדש ימתינו בתחנות נציגי הסברה שייתנו מענה לשאלות וידריכו את הנוסעים. כמו כן ניתן לקבל מידע במוקד העירוני 106.

ראש העיר, חיים ביבס: "בימים אלה הושלמו העבודות להקמת מסוף התחבורה העירוני. הפעלת המסוף תאפשר שיפור באיכות השרות של התחבורה הציבורית שיהווה בשורה אמיתית לתושבים. בד בבד אנו מתחילים את הפעלת קווי התחבורה החדשים, שתואמו בשיתוף עם משרד התחבורה וחברת קווים. עבודות ההקמה של המסוף ותכנון הקווים החדשים אמנם הסתיימו, אך העבודה עדיין לא תמה. ברצוני להודות לכל העוסקים במלאכה. נמשיך ונפעל כדי לקיים בעיר תחבורה ציבורית טובה, שמספקת לתושבים מענה תחבורתי טוב ככל ה נדרש כפי שאנחנו ראויים לקבל בעיר".

נוסעים יקרים אתם מוזמנים להתעדכן במערך התחבורה הציבורית החדש:

לחצו כאן לחוברת המידע על מערך התחבורה החדש: קווים ומסלולים חדשים

לחצו כאן למידע נוסף על מערך תחבורה ציבורית חדש

לחצו כאן לאתר קווים - לפירוט מסלולי הנסיעה ולוחות הזמנים של הקווים החדשים

מוקד קווים 2060*

מוקד כל-קו 8787*



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד