קיץ של הופעות

15/08/2017 כ"ג אב תשע"ז

ימי הקיץ החמים לא מנעו בשבוע שעבר ממאות משפחות להגיע לאירוע "ענבה לילדים", בו אירחה מיכל צפיר את מולי וצומי. במופע קצבי, ששילב שירי ילדים מוכרים ואהובים, הסבירה מיכל לילדי העיר מדוע חשוב להרבות בשתיית מים, באכילת פירות וירקות ובביצוע פעילות גופנית. מולי וצומי, שהגיעו לענבה היישר מערוץ "הופ!", עלו לבמה מיד אחריה, ובשיתוף עם ילדים שהם העלו לבמה, הם החלו לארגן למיכל מסיבת יום הולדת, עם בלונים ועוגה.

מאוחר יותר באותו הערב נערך במרכז "לב רעות" אירוע מוסיקלי נוסטלגי לכבוד ט"ו באב, עם השירים היפים של המוזיקה הישראלית. במופע "ארצנו", שנעשה בשיתוף עם ועד רובע מכבים רעות, עמותת מכבים, עמותת נאות רעות ומרכז לב רעות, נוגנו שירים ומחרוזות מכל הזמנים, בין היתר של הסרטים שהפכו לקאלט, פזמוני הלהקות הצבאיות שכולם העריצו, שירים של האירוויזיון, שלדעת כולם היו צריכים להביא לנו דוז פוואה, והלהיטים הלוהטים של האמנים האהובים ביותר, כמו יהורם גאון, אריק איינשטיין ושלום חנוך.

מיכל צפיר ומולי וצומי התארחו בפארק ענבהמיכל צפיר ומולי וצומי התארחו בפארק ענבה

מה מחכה לנו בשבוע הקרוב:

ביום שישי 11.8, בשעה 17:00, תעביר יפעת תקוע קבלת שבת מוזיקלית בטבע, ברחבת הדשא שליד היכל התרבות, עם הסיפור "איה פלוטו".

במוצאי שבת 12.8 תגיע לענבה בשעה 21:30 להקת "מג'יקל בנד", שתבצע מופע הצדעה לאגדות הרוק של שנות ה-60. המופע יחזיר את הקהל לצבעים, לתלבושות, לריקודים ולמוזיקה של הביטלס, ג'ניס ג'ופלין, סיימון וגרפונקל, נערי החוף, האמהות והאבות, ג'ימי הנדריקס ועוד.

ביום שני 14.8 בשעה 20:00 יתקיים "שני ספורטיבי" אחרון לקיץ. התושבים מוזמנים לבוא לפעילויות שיתקיימו בארבעה פארקים ברחבי העיר: מסיבת זומבה ברחבת הירידים בעמק החולה (מול בית מס' 86). אימון רצועות בפארק החרגול בעמק בית שאן (מול בית מס' 26), מתחם אימון מחזורי בפארק שדרות יצחק רבין ודראמס אלייב באמפי עמק האלה.

ביום שלישי 15.8 יוקרן ב"פארקולנוע" בענבה הסרט "אנגרי בירדס", שמבוסס על המשחק הפופולרי, ומשפחות העיר מוזמנות לבוא, לפרוס שמיכה או מחצלת על הדשא וליהנות מבילוי קרוב לבית.

ביום חמישי 17.8 תגיע לענבה כוכבת הילדים של כל הזמנים, מיכל ינאי, וביחד עם הדמויות המקוריות של "מפרץ ההרפתקאות" מערוץ ניקלודיאון, היא תבצע מופע מוסיקלי וקומי לילדים ובשיתופם. אחריה יעלה לבמה כוכב ערוץ הילדים טום באום, שיבצע להיטים מעולמם של הילדים וקטעי בידור שנכתבו במיוחד למופע.

הכניסה לכל האירועים חופשית ופתוחה לקהל הרחב.

לחצו כאן ללוח האירועים - כל הפרטים והעדכונים



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד