מרוץ מודיעין: חצי מרתון

09/08/2017 י"ז אב תשע"ז

מרוץ מודיעין ה-13 שיערך בעיר בתחילת חודש נובמבר מביא איתו בשורה עבור חובבי הריצה: מסלול תחרותי של 21.1 ק"מ (חצי מרתון) ישולב השנה לראשונה במסגרת המרוץ. המסלול החדש יצטרף למסלולים המסורתיים ויספק לשוחרי הספורט אתגר חדש ומשמעותי. ההרשמה המוקדמת נפתחה השבוע באתר עמותת סחלבים ובאגף הספורט מצפים, כמידי שנה, לאלפי משתתפים.

"מרוץ מודיעין" המתקיים זו השנה ה-13, הפך עם השנים לאירוע הספורט הגדול בעיר שמושך אליו מידי שנה אלפי תושבים, ובהם מאות תלמידים מבתי ספר בעיר, ועשרות חיילי יחידת דובדבן בהווה ובעבר. המרוץ שיהיה גם השנה בחסות חברת "מי עדן" יערך ביום שישי 3.11.17 ויספק לרצים, ברמות השונות, מסלולי ריצה עממיים ותחרותיים. לצד המסלולים המסורתיים של ה-1.8, ה-5 וה-10 קילומטרים, יוכלו השנה ליהנות המשתתפים שמחפשים אתגר חדש, גם ממסלול תחרותי של 21.1 קילומטרים, המהווה חצי מרתון. כבכול שנה, במסגרת האירוע תתקיים גם אליפות בתי הספר בריצה עבור נבחרות הייצוג של בתי הספר ברחבי העיר. בנוסף למסלולים התחרותיים, יוכלו תושבי העיר להשתתף גם במסלול עממי של 1.8 קילומטרים, ללא מדידת זמנים, המתאים גם לאזרחים ותיקים ולאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים.

ההחלטה להרחיב את המסלולים ולקיים השנה חצי מרתון התגבשה לאור בקשות של תושבים, שוחרי ספורט, שכבר התנסו במסלולים התחרותיים של ה-5 וה-10 קילומטרים והרגישו שהם כבר מוכנים לאתגר הבא. באגף הספורט בעמותת סחלבים החליטו להרים את הכפפה, בהתאם לתפיסה המקצועית שמטרתה לפתח ולטפח את הפעילות הספורטיבית בקרב תושבי העיר.

מרוץ מודיעין צילום: חורחה נובומינסקימרוץ מודיעין צילום: חורחה נובומינסקי

הרצים במסלול החדש יצאו מנקודת הזינוק שבצומת הרחובות עמק דותן ועמק יזרעאל, ימשיכו מערבה על עמק זבולון עד לשדרה המרכזית (ליגד סנטר), משם דרומה על כביש 4 הפנימי לכיוון צומת פאתי מודיעין ומשם בחזרה דרך שדרות יצחק רבין, שדרות החשמונאים, עמק החולה דרום ודרך פרופ' יאיר פרג עד לנקודת הסיום בעמק דותן. לאורך המסלול יחכו למשתתפים עמדות מוסיקה, שתייה, קולה ואיזוטונים וכן מתחם VIP בנקודות הסיום.

הרישום המוקדם נפתח השבוע באתר עמותת סחלבים ובאגף הספורט מזמינים את תושבי העיר והסביבה, להירשם למרוץ ולהצטרף לחוויה הספורטיבית הגדולה של העיר. עלות ההשתתפות עבור תושבי העיר יעמוד על 70 שקלים במסלולים של ה-5 ו-10 ק"מ ו-85 שקלים לחצי מרתון, ברישום המוקדם. רצים מחוץ לעיר ישלמו עבור השתתפות במסלולים אלו 85 שקלים ו-100 שקלים בהתאמה. כל משתתף, שירשם למסלולים התחרותיים, יקבל ערכת הרשמה הכוללת חולצת ריצה של "סאקוני" וצ'יפ מיוחד למדידת הזמנים והמרחק במהלך התחרות.

ראש העיר חיים ביבס: "מודיעין מכבים רעות היא עיר שתושביה אוהבים לעסוק בספורט עממי וזה פשוט טבעי שגם אנחנו ניכנס השנה לרשימה ההולכת ומתארכת של ערים המקיימות מרוץ חצי מרתון. בחודשים האחרונים עשינו את ההכנות שלנו להיערך לקיום המרוץ שלמעשה יחצה את העיר ויאפשר למאות אם לא אלפי התושבים לקחת חלק באירוע הספורט המרכזי של מודיעין מכבים רעות. עכשיו הגיע תורם של הרצים להתכונן, באופן אישי, אני כבר התחלתי להתאמן לקראת המרוץ."

חבר המועצה, מחזיק תיק הספורט, אלעד שמעונוביץ: "טרנד הריצה, המרתונים וקבוצות הריצה לא פסח על מודיעין מכבים רעות ואלפי תושבים משתתפים בפעילות ספורטיבית של ריצה במסגרות שונות ובאופן עצמאי. מרוץ מודיעין, עם התוספות והשדרוגים שאנחנו מכניסים מידי שנה, הפך לאירוע השיא בתחום בעיר ואני מזמין את כולם לקחת בו חלק וליהנות מחוויה ספורטיבית מהנה ברחובות העיר, קרוב לבית."

הרשמה למרוץ באתר סחלבים – כאן בקישור



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד