פארק ענבה המשודרג יוצא לדרך

14/09/2017 כ"ג אלול תשע"ז

העבודות להשלמת גן ההרפתקאות המשודרג בפארק ענבה הסתיימו וכבר השבוע יכולים ילדי העיר להתנדנד, לטפס, להתגלש ולשחק במתקן המשחקים הגדול ביותר בעיר, וליהנות ממזרקת המים החדשה שהותקנה במרכזו של הפארק.

המתקן המרכזי בפארק, אשר גובהו כ-8 מטרים ומתפרס על פני כ-40 מטרים, הינו מתקן משולב הכולל מגלשות, מתקני טיפוס והליכה על כבלים ועוד.

מתקן זה מצטרף למתחם ההרפתקאות החדש של פארק ענבה הכולל ספינת הרפתקאות עם מפרשים, שני מתקני אומגה, כאשר מתקן אחד הוא מתקן מונגש ומותאם לפעוטות ומתקן שני עבור הילדים הגדולים יותר, מתקני נדנדות רבים ומגוונים, בהם גם נדנדה לאם ולילד, ועוד הפתעות.

המתקנים מסודרים כך שהם מקיפים את הרחבה העגולה, בה הורכבו 19 סילוני מים, שיפעלו בימים ראשון עד שישי בבוקר מהשעה 06:00 ועד לשעה 09:00 ומהשעה 16:30 עד 20:00. ביום שבת ניתן יהיה ליהנות מהמזרקה החל מהשעה 08:00 ועד לשעה 20:00.

פארק ענבה המשודרג יוצא לדרךפארק ענבה המשודרג יוצא לדרך

במתחם המשחקים הותקנו סככות ההצללה, שיספקו למבלים בילוי נעים יותר, גם בימים החמים. בנוסף, המתחם כולו רובד במשטחי דשא סינתטי, עליהם יכולים הילדים לשחק. כמו כן התקינה העירייה מתקני כושר בטבע בסמוך לגינת הכלבים.

בנוסף בימים אלה החלה מינהלת אופק, האחראית על תפעול הפארק, בהפעלת תוכנית גינון לפארק שתכלול הוספת עצים בוגרים בסמוך למתחם המשחקים שיעניקו צל לתושבים, נוסף על מתקני ההצללה הקיימים.

כחלק מהיערכות העירייה לפתיחת הפארק הוחלט לתגבר את פעילות האכיפה בפארק ובמקום תהיה נוכחות של מפקחי מחלקת הפיקוח העירוני והשיטור העירוני שתפקידם יהיה לשמור על הסדר הציבורי בפארק.

ראש העיר חיים ביבס: "פארק ענבה המחודש הפך בשבועות האחרונים לאטרקציה הגדולה בעיר עם מתקנים חדשים ובראשם המזרקה החדשה שתעבוד עבור הילדים ובכלל. הפארק מיועד לכם התושבים היקרים של העיר ואני בטוח שתיהנו ממנו."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד