סוכות בפארק ענבה

15/10/2017 כ"ה תשרי תשע"ח

המרכז הרב תחומי של עיריית מודיעין מכבים רעות, בראשות ד"ר אורנה מגר, פותח את שנת הלימודים ומציין זאת בערב הרצאות מרתק בסגנון TED שייערך ביום שלישי, 17.10. בערב ישתתפו מיטב המרצים המובילים שילוו את תכנית הלימודים החדשה והם יעניקו הרצאה בת 15 דקות כל אחד בתחומו הוא, החל מהשעה 17:00.

בין ההרצאות אותן ניתן יהיה לשמוע – "לעוף מעבר לחמשת החושים", הרצאתה של קלריסה טייטל, מורה רוחנית ומתקשרת על הגדלת טווח השימוש בחושים המוכרים כדי לפרוץ את גבולות התודעה, "מעסק למותג מצליח", הרצאתו של שי טאובס, יועץ שיווק ובעלים של חברת integral, "אלף נשיקות", הרצאתו של עופר רגב, חוקר תולדות א"י, סופר ומדריך סיורים על חידת חייו של אבשלום פיינברג לציון מאה שנים למותו ועוד.

כמו כן, בערב יתקיים מופע מרכזי בשעה 19:30 ובו ירצה אמן החושים ליאור רוכמן על שפת גוף ומחשבה יוצרת מציאות. לאורך ההרצאה יודגמו קטעים על חושיים מדהימים. לחצו כאן לתוכנית האירוע ולהרשמה מוקדמת

המרכז הרב תחומיהמרכז הרב תחומי

תוכניות הלימודים אותן מציע המרכז לתושבי העיר, צפויות למשוך קהל רב. במסגרת שיתופי הפעולה המגוונים של המרכז הרב תחומי עם מוסדות לימוד מוכרים, ניתן למצוא במסגרת לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה קורס מדריכי טיולים בחו"ל בשיתוף אופיר טורס. קורס זה כולל 34 מפגשים, ובמהלכו ייפגשו המשתתפים עם מיטב המרצים והמדריכים.

במסגרת האוניברסיטה הפתוחה מציע המרכז לימודים לתואר B.A במגוון תחומים כולל לימודים לתואר M.A במגמת "ממשל ומדיניות ציבורית" בלימודי דמוקרטיה בין-תחומיים.

הקתדרה להעשרה ופנאי מציעה סדרה חדשה של מכון אבשלום "האמיני יום יבוא..." שתעסוק בתנועות המרי והכוח הלוחם וגלי העלייה הראשונה והשנה עם מיטב מרצי המכון. הסדרה כוללת 16 מפגשי ערב ו-8 סיורים. וכן קורסים של יד יצחק בן צבי, סיורים וטיולים.

במרכז לפיתוח קריירה וקידום אישי נפתחה תכנית לקידום תעסוקה רב גילית מיסודם של ממשלת ישראל וג'וינט ישראל בשיתוף עיריית מודיעין מכבים רעות. התכנית מיועדת לבני 75-45 עם ניסיון תעסוקתי המעוניינים להשתלב מחדש בשוק התעסוקה, תוך שימור וחיזוק הכישורים, הידע והניסיון התעסוקתי שנצברו במרוצת השנים.

הקתדרה להורות ומשפחה מציעה גם השנה מגוון מפגשי העשרה, קורסים והרצאות להורים לגיל הרך ולמתבגרים ובהם סדרת מפגשים קפה הורים למתבגרים, "אבא סבבה" - ליווי התפתחותי ושיחה זורמת ונעימה לאבות טריים וסדנת הורות בנושא מין ומיניות בגיל הבגרות בהנחיית גלית מילצ'ן.

בית האמנים העירוני שעבר למרכז הרב תחומי מציע לצד תערוכות מתחלפות מגוון הרצאות, סדנאות, מפגשי אמן, סרטי איכות, סדנאות רישום וציור ועוד. התקדרה לאמנות – בית האמנים מודיעין מכבים רעות.

ד"ר אורנה מגר, מנהלת המרכז הרב תחומי: "אנחנו מודים לתושבים הרבים שהשתתפו במגוון פעילויות ותוכניות הלמידה ומצפים לכם עם תכנית מעודכנת ועשירה בכל התחומים הנדרשים לכל אחת ואחד מאיתנו ללמידה והתפתחות אישית ומקצועית – אנחנו עיר לומדת במלוא מובן המילה".

היכנסו לאתר המרכז הרב תחומי לפרטים על כל תוכניות הלימודים ופעילויות העשרה ופנאי בשנת תשע"ח



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד