שינויים בהסדרי החניה

20/11/2017 ב' כסלו תשע"ח

עיריית מודיעין מכבים רעות תחל בהסדרי חניה חדשים בעיר ונערכת לאכיפת מדיניות החניה החדשה. על פי ההסדר, שייכנס לתוקף בתחילת חודש דצמבר יוכלו תושבי העיר לחנות ללא תשלום בשני חניונים עירוניים במרכז העיר: חניון פארק ענבה והחניון שנמצא מול מתחם המסעדות "קפית" ו"ענבה".

ההסדר החדש יאפשר לתושבי העיר ליהנות מחניה מסודרת ללא תשלום בחניונים העירוניים, זאת בהדבקת תו חניה על שמשת הרכב.

לצורך קבלת תו החניה יש למלא טופס מקוון אותו ניתן למלא כאן באתר או באפליקציה העירונית. לבקשה יש לצרף צילום של תעודת זהות וצילום של רישיון רכב או צילום של אישור קצין רכב על רכב שבחזקת התושב (מיועד עבור בעלי רכב ליסינג).

תושבים אשר משתמשים ברכב שאינו רשום על שמם אלא על שם בן משפחה שאינו תושב העיר יכולים להנפיק תו חניה על ידי מילוי טופס הצהרה. את תצלום ההצהרה יש לטעון בעת מילוי הטופס המקוון.

חניונים במרכז העירחניונים במרכז העיר

בדומה לתווי החניה הניתנים לתושבים בערים אחרות, את תו החניה, יש להדביק על השמשה הקדמית של כלי הרכב, מומלץ בצד ימין למעלה.

במקביל לתהליך זה תציב העירייה בחניונים האמורים תמרורי הנחייה המפרטים את הסדרי החניה החדשים. בעירייה ציינו כי בדומה לתהליך הנעשה בכל הארץ, את התשלום עבור החניה בחניונים ניתן יהיה לבצע באופן מקוון באמצעות האפליקציות "פנגו" ו"סלופארק" או באמצעות המכשיר "איזיפארק".

כידוע, באזור מרכז העיר ופארק ענבה הקימה העירייה שלושה חניונים הפתוחים לתושבי העיר ללא תשלום: חניון הכניסה הצפונית לפארק ענבה (חניון קפית) המונה כ-100 מקומות חנייה, חניון עמק זבולון (מול חניון צפון פארק ענבה) המונה 120 מקומות חניה וחניון הכניסה הדרומית לפארק ענבה המונה כ-250 מקומות חניה.

מפת חניה

החניה בתשלום, עבור מי שאינו תושב העיר תהיה בתעריף של 2.81 שקלים עבור כל שעת חניה כאשר החנייה בתשלום תבוצע על פי הנחיות השילוט שיוצבו בכל חניון.

יש לשים לב לשלטים והתמרורים החדשים בכניסות לחניונים העירוניים.

ראש העיר חיים ביבס: ״בערים רבות בארץ קיימת קדימות בתחום החניה לתושבי אותה העיר, וכך יהיה מעתה גם אצלנו. החניונים בעיר נבנים ומתוחזקים מכספם של תושבי העיר, ולכן הם יקבלו עדיפות. החניונים במרכז העיר מיועדים לשימוש יום יומי, עבור השירותים והמקומות הנמצאים באזור ולא לתקופות ארוכות וחניוני לילה של היוצאים לחו״ל בנתב״ג. עם פיתוח מרכז העיר והתקדמות השדרה המרכזית, מספר המבקרים והרכבים רק יגדל, ואנחנו נהיה ערוכים לכך מראש״.

למידע נוסף לחצו כאן שירות לתושב – תווי חניה לתושבים



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד