שדרוג החניון בעמק דותן

23/11/2017 ה' כסלו תשע"ח

החלו העבודות לשדרוג החניון בשדרות עמק דותן, מול היכל התרבות. במסגרת עבודות אלה יסלל מגרש החניה, יותקנו בו עמודי תאורה, יסומנו חניות ויותקנו אדניות גינון.

כמו כן, יבוצעו עבודות גם בנתיב הדרומי של שדרות עמק דותן (לנוסעים מהקניון לכיוון שדרות יאיר פרג). עבודות אלה יכללו הקמת כיכר תנועה בצומת הרחובות עמק דותן עמק יזרעאל (בין היכל התרבות להולמס פלייס) והוספת מעבר חצייה מוגבה בין מגרש החניה להיכל התרבות.

שיטת העבודה להכשרת מגרש החניה תיעשה בשלבים כאשר בתחילה יבוצעו העבודות בחלקו הצפוני של המגרש (הצד הרחוק מהיכל התרבות). במהלך העבודות, שיימשכו כחצי שנה, ייחסם לחניית כלי רכב חציו הצפוני של המגרש.

שדרוג מגרש החניה בעמק דותןשדרוג מגרש החניה בעמק דותן

מתחמי החניה הקיימים, מגרש החניה של ההולמס פלייס ומגרש החניה של המרכז המסחרי, יישארו פתוחים כמו גם חלקו הדרומי של מגרש החניה.

לרשות התושבים מתחם חניה נוסף באזור, המיועד לכ-200 כלי רכב הנמצא בעמק יזרעאל, מאחורי מבנה הספרייה הציבורית, ע"ש משה שכטר.

במקביל לעבודות על מגרש החניה, תחל העירייה גם בעבודות להקמת הכיכר בצומת עמק דותן ועמק יזרעאל. במסגרת העבודות תוקם כיכר חד נתיבית שייעודה למתן את התנועה ולאפשר כניסה ויציאה בטוחה מהצומת.

כאמור, העבודות יכללו גם הקמת מעבר החצייה מוגבה בין מגרש החניה להיכל התרבות שיאפשר גישה בטוחה יותר להולכי הרגל החונים במגרש החניה והולכים להיכל התרבות, הספרייה הציבורית והמרכז הרב תחומי.

במסגרת העבודות צפויים להיות שיבושי תנועה באזור ותושבי העיר מתבקשים להישמע להנחיות השילוט והתמרור ולנסוע בזהירות בהתאם לתנאי הדרך.

ראש העיר, חיים ביבס: "בד בבד עם הקמת מרכז העיר החדש והשכונות החדשות אנחנו פועלים לשדרוגן של השכונות הוותיקות. הסדרת מגרש החניה בעמק דותן והקמת הכיכר, תשפר באופן משמעותי את הגעתם של מאות תושבים ומבקרים המגיעים אליו מדי יום ותשדרג את החניה במוקד בילוי, פנאי ותרבות זה."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד