קפה 443 מגיע לפארק ענבה

11/02/2018 כ"ו שבט תשע"ח

מנכ"ל מינהלת אופק רון ברזני עדכן כי באביב הקרוב יחל לפעול בפארק ענבה הסניף "המודיעיני" של "קפה 443". כידוע מזה 15 שנים פועל בשילת בית הקפה "קפה 443" וכעת יגיע הסניף הראשון לפארק ענבה.

בית הקפה החדש, שיפעל כל ימות השבוע, ייפתח באביב ויעניק פתרון טעים למבקרי הפארק. עינת לוין הכט, הבעלים של קפה 443 מגיעה מעולם האפייה, ומבטיחה לתספק לבאי הפארק חוויה קולינארית של סוגי קפה שונים, אייס קפה ושייקים, סנדוויצ'ים, טוסטים עוגות ועוגיות וכמובן ג'חנונים ובורקסים בימי שבת בבוקר

קפה 443 מגיע לפארק ענבהקפה 443 מגיע לפארק ענבה

בימים אלה נערכים בקפה 443 ובמנהלת אופק לקראת העבודות להכשרת המתחם, הנמצא לרגלי במת הפארק.

כידוע במהלך השנה האחרונה עבר פארק ענבה מתיחת פנים משמעותית, עם הקמת מתחם ההרפתקאות החדש של פארק ענבה כשבמרכזו המתקן הענק, אשר גובהו כ-8 מטרים והוא מתפרס על פני כ-40 מטרים, יתר המתחם כולל ספינת הרפתקאות עם מפרשים, מתקני אומגה, נדנדות ובמרכז הפארק, נמצאת האטרקציה המרכזית: מזרקת ג'טים עם 19 סילוני מים, כשבימים חמים, כפי שהיה בשבת האחרונה מאפשרים לילדי העיר ליהנות מבילוי רטוב ששובר את החום.

כעת מאמינים בעירייה כי לצד הפיכת הפארק לאטרקציה עבור תושבי העיר כניסת "קפה 443" תשדרג עוד יותר את חווית הבילוי במקום.

ראש העיר חיים ביבס: "פתיחת "קפה 443" בפארק ענבה תהיה למעשה פיסת פאזל נוספת אשר משלימה את תהליך השדרוג של הפארק שביצענו במהלך השנה האחרונה, החל מהקמת מתחם ההרפתקאות, הרחבת טיילת הפארק, וקיום מופעי מוזיקה עם האמנים הטובים ביותר בישראל. בשבת האחרונה טיילתי בפארק ענבה וראיתי את מאות התושבים נהנים בכל רחבי הפארק ואין ספק כי הפארק הולך ותופס את מקומו כאטרקציה מספר 1 באזור."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד