ט''ו בשבט בחורשת הנופלים

08/02/2018 כ"ג שבט תשע"ח

ביום שישי, 2.2.18, התקיים, זו השנה החמישית, טקס ט"ו בשבט ולאחריו טקס הנטיעות בחורשת הנופלים. השנה הטקס היה בסימן 70 שנה למדינת ישראל והשתתפו בו תלמידים מחמישה בתי ספר הסובבים את המקום- אורט עירוני ד', כרמים, האלה, שיבולים ויזמ"ה, בשיתוף מינהל החינוך.

את הבוקר פתחו התלמידים בסיור במתחם בית יד לבנים ובמעגלי שיח של התלמידים בהובלת מדריכים מתנועת הנוער העובד והלומד, צוותים חינוכיים וחיילים מחטיבת הקומנדו, שהצטרפו לפעילות וריגשו את התלמידים בנוכחותם.

ט''ו בשבט בחורשת הנופליםט''ו בשבט בחורשת הנופלים

בתום מעגלי השיח שדנו ב"חברה ישראלית מיטבית", צעדו התלמידים עם החיילים לחורשת הנופלים, לטקס מרגש במעמד ראש העיר חיים ביבס, ממלא מקומו שלמה פסי, סגני ראש העיר, מויש לוי ואילן בן סעדון וחברי מועצת העיר, הילה בן אליעזר, אלעד שמעונוביץ ושמעון גואטה, מנכ"לית ארגון "יד לבנים" הארצי, הגב' רחל לניאדו, יו"ר ארגון בית יד לבנים העירוני, חיים צמח, משפחות שכולות, חיילי חטיבת הקומנדו התלמידים ותושבים רבים שהגיעו לחורשה.

הטקס נפתח על ידי ביבס שאמר כי " נטיעות ט״ו בשבט בחורשת הנופלים לזכר חללי צה״ל תושבי העיר היא הזדמנות לחבר את הזיכרון והמורשת של הגיבורים שלנו לבין תלמידי העיר ונטיעות המסמלות את העתיד והצמיחה שלנו." הפעילות החינוכית ערכית המיוחדת הסתיימה כאשר הנוכחים לקחו חלק בטקס נטיעות ב"חורשת הנופלים", המהווה מרחב לימודי ייחודי ומונגש המשמש, ביום יום, את תלמידי בתי הספר ואת המטיילים הרבים המגיעים למקום.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד