נעים להכיר 2

18/03/2018 ב' ניסן תשע"ח

פרויקט "נעים להכיר" חוזר זו השנה השנייה, הפעם במתכונת מורחבת בה ישתתפו 70 נשים יזמיות תושבות העיר, בעקבות הצלחת המיזם שסחף אחריו אלפי תושבים ומבקרים. פרויקט זה נחשב אירוע השיא של אירועי חודש האישה בעיר, לציון יום האישה הבינלאומי.

המיזם אשר מתקיים בסוף השבוע 15-17.3.18, כולל מפגשים מסקרנים ובהם סדנאות אומנות ויצירה, פעילויות חווייתיות כמו אפייה, דמיון מודרך ויצירת קוסמטיקה טבעית, הרצאות מגוונות בתחומי פיתוח עסקי, העצמה אישית, בריאות ותזונה, הורות, ועוד. המפגשים ללא תשלום אך בהרשמה מראש. לחצו כאן לתוכנית המלאה

"נעים להכיר" נעשה בשיתוף פעולה של יועצת ראש העיר לשוויון מגדרי, ד"ר אורנה מגר, הוועדה לקידום מעמד האישה, והעומדת בראשה, חברת המועצה מירב פלג, מחזיק תיק קידום עסקים, שחר מי-און והמרכז הרב תחומי של העירייה. חברי המועצה, מירב פלג ושחר מי און אמרו כי: "חברנו יחד במטרה לאפשר לנשות העיר העצמה אישית וכלכלית ולהפוך מיזם זה למסורת.

המיזם, שמאפשר חשיפה רחבה לנשים, נחל הצלחה גדולה בשנה שעברה והשנה החלטנו להרחיב אותו כמניין שנות המדינה ואנו רואים בו מנוף ליזמות עסקית ופיתוח אישי. ההיענות הייתה מדהימה ואין לנו ספק שמיזם זה תורם הן לנשים המשתתפות בו והן לציבור הרחב. אנו מזמינים אתכם להגיע ולהשתתף, לחוות ולפרגן לנשים היזמיות בעיר שלנו".

משתתפות מיזם נעים להכיר 2משתתפות מיזם נעים להכיר 2

אורנה מגר, יועצת ראש העיר לשוויון מגדרי ומנהלת המרכז הרב תחומי: "מיזם זה מבטא את התפיסה שלנו כמובילי "עיר לומדת" בארץ ובעולם. הלמידה וההתפתחות האישית והמקצועית, של כל אחד ואחת מאיתנו, יכולה ומתקיימת בכל זמן, בכל מקום, ובכל דרך והבתים הלומדים מאפשרים את התפתחותן המקצועית של היזמיות בעיר לצד ההזדמנות לכולם להתארח במפגשי העשרה ולמידה המרחיבים את הדעת ואת האופקים וכן גם את המעגלים החברתיים – הצטרפו אלינו לסופש חוויתי במיוחד".

את רשימת הבתים הפתוחים המלאה ואת הפעילויות השונות ניתן למצוא כאן בדף הבית של נעים להכיר להכיר וכן באפליקציה העירונית "מודיעין מכבים רעות". ההשתתפות בכל הפעילויות הינה ללא תשלום אך מותנית בהרשמה מראש, כיוון שמספר המקומות מוגבל.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד