ממשיכים את פיתוח התיתורה

08/03/2018 כ"א אדר תשע"ח

בימים אלו מתחיל שלב ב' של ביצוע העבודות בגבעת התיתורה המבוצעות על ידי חכ"ל בשיתוף ותיאום עם קק"ל, החברה להגנת הטבע, רשות הטבע והגנים ורשות העתיקות. מטרת העבודות, הנגשת הגבעה לכלל הציבור ויצירת אתר טבע ומורשת מוסדר, מטופח מרתק ומסקרן לבילוי, תרבות ופנאי עבור תושבים ומבקרים.

עתה, לאחר שנפרצו הדרכים מתמקדות העבודות בפיתוח האתר לאתר ארכיאולוגיה ומורשת מרשים בשיתוף רשות העתיקות, שבימים הקרובים תציב בגבעה אלמנטים ארכיאולוגיים מהעיר וגם יועתק הגן הארכיאולוגי הנמצא ליד היכל התרבות מודיעין.

בנוסף, יונגשו כל האלמנטים ההיסטוריים הייחודיים שנמצאים על הגבעה ובהם הקולומבריום, מערת הקבורה, מקווה הטהרה ועוד מתקנים היסטוריים וכן נבנות "כיתות בטבע" עם אמפי המאפשר למידה חווייתית. כל אלו, יחזקו את החיבור להיסטוריה ולטבע למטיילים במקום.

הדמיית גבעת התיתורה. באדיבות ליגמהדמיית גבעת התיתורה. באדיבות ליגמ

כמו כן, מבוצע כעת ריצוף השבילים, כאשר הציר המרכזי של הגבעה מונגש ומסביבה שבילים נוספים ברמות פיתוח שונות. מדרג השבילים המגוון יאפשר חוויות ופעילויות שונות בפארק לאורך כל היממה: הליכה, ספורט וטיולי שוטטות.

את המידע אודות הגבעה, ההיסטוריה שלה ובעלי החיים והצמחייה שעליה, יוכלו המבקרים לקבל מ-"מודי", הדמות המודיעינית שמלווה את אתרי הטבע והמורשת של העיר ולאורך שבילי התיתורה יוצבו שלטי הסבר והמחשה עם עמדות קוליות וסימון QR שיאפשר מידע מורחב מאתר האינטרנט של העירייה, וכן יאפשר למטיילים לקבל מידע באמצעות הטלפון החכם שברשותם, נוסף על המידע שנמצא בשלטים.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד