תו חניה כבר יש לכם?

20/11/2019 כ"ב חשון תש"פ

ב-1 באפריל חוה"מ פסח, תחל אכיפת החנייה בחניונים העירוניים הסמוכים לפארק ענבה – חניון פארק ענבה והחניון בקצה שדרות עמק זבולון מול מתחם המסעדות "קפית" וענבה". חניונים אלו יהיו ללא תשלום עבור תושבי העיר שידביקו תו חנייה על שמשת רכבם.

כזכור, היערכות העירייה להסדרי החנייה החדשים החלה בחודש אוקטובר, וזאת מתוך מטרה להעניק לתושבי העיר חנייה חינם בחניונים המרכזיים בעיר, לעומת המבקרים בעיר להם החנייה תהיה בתשלום בתעריף של 2.81 שקלים עבור כל שעת חניה.

עד כה, סופקו מספר רב של תווי חנייה לאלפי תושבים, כאשר בשל הכמות הרבה של התושבים שפנו לקבלת התו הוחלט בעירייה לדחות את אכיפת תווי החנייה שהייתה אמורה להתחיל לפני כחודשיים, על מנת להעניק מרחב זמן גדול ומספק, שבו ניתן לבקש ולקבל את התווים.

הסדרי חניה חדשים בעיר הסדרי חניה חדשים בעיר

מהעירייה מדגישים כי תושבים אשר שלחו בקשה לקבלת תו חניה וטרם פנו לקבלת התו לאחר שבחרו לקבלו באופן פיזי שלא באמצעות דואר רגיל או רשום, מתבקשים להזדרז ולהגיע למשרדי הגבייה בבית יהונתן, קניון עזריאלי, מנהלת רובע מכבים רעות, ברחוב ישראל פלד 100 או בבניין העירייה, באגף הכספים/שירות לתושב ברחוב תלתן 1.

שעות וימי הקבלה מפורטים כאן באתר בעמוד המידע על תווי החנייה

נציין כי בדומה לתווי החנייה הניתנים לתושבים בערים אחרות, את תו החנייה, יש להדביק על השמשה הקדמית של כלי הרכב, מומלץ בצד ימין למעלה. במקביל לתהליך זה תציב העירייה בחניונים האמורים תמרורי הנחייה המפרטים את הסדרי החנייה החדשים.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד