הנחה למשרתי המילואים בעיר

10/05/2018 כ"ה אייר תשע"ח


מועצת העיר אישרה ביום רביעי השבוע את התקנה החדשה המאפשרת לרשויות המקומיות להעניק למילואימניקים עד 5% הנחה בארנונה.

במהלך הדיון, הציג ראש העיר, חיים ביבס את ההצעה להענקת ההנחה לתושבים המוגדרים כ"משרת מילואים פעיל" שנולדה ברמה הארצית כשיתוף פעולה עם סגן שר הביטחון.

כידוע, לפי אתר "מילואים" ההגדרה של משרת מילואים פעיל הינה חייל מילואים ששירת לפחות 20 ימי שמ"פ מצטברים לפחות, בתקופה של שלוש שנים רצופות או חלק מהן. או לחלופין חייל מילואים, שטרם מלאו לו 3 שנים לשחרורו וביצע 14 ימי שמ"פ בתקופה של שנה או שנתיים צמודות אחת לשנייה. כאשר התקופה המזכה היא שנה ממאי ועד מאי.

מודיעין מכבים רעותמודיעין מכבים רעות

ההנחה בארנונה תיכנס לתוקף החל מ-1.5.18 ואילך ובשבוע הבא יפורסמו הנחיות מסודרות כאן באתר העירייה לזכאים להנחה. כאשר מי שזכאי להנחה הוא רק מי שמחזיק בנכס (בעל הדירה או שוכר).

נציין כי משרד הביטחון הוא הגורם שיעביר את רשימת חיילי המילואים הפעילים לעירייה, מידי שנה במהלך השנים הקרובות. אגף הגזברות יטמיע רשימה זו בקבצי הרשות, כך שההנחה תינתן באופן אוטומטי.

בימים אלה החלה העירייה בחלוקת שוברי הארנונה לחודשים מאי ויוני על כן מתן ההנחה יתבצע בפועל החל מחודשים יולי ואוגוסט כאשר שובר זה יכלול זיכוי על החודשים מאי ויוני.

כחלק משירות הציבור תפעל מחלקת הגביה של העירייה, בשיתוף עם מרכז הצעירים של עמותת סחלבים לסיוע לתושבים בבדיקת זכאות לקבלת ההנחה. תושב שרואה עצמו זכאי ולא יקבל את ההנחה בחודשים יולי ואוגוסט יוכל להגיש בקשה לקבלת ההנחה כמקובל בצירוף אישור תעודת משרת מילואים פעיל.

כמו כן בעירייה הבהירו כי לא יתאפשר כפל הנחות, כלומר תושב שזכאי להנחה אחרת יזכה לקבל את ההנחה הגבוהה ביותר מבין השתיים.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד