פסטיבל לימודיעין ה-9

24/05/2018 י' סיון תשע"ח

פסטיבל לימודמודיעין חוזר בסוף השבוע 31.5.18 – 1.6.18 והתושבים מוזמנים ליהנות מיומיים של הרצאות, סדנאות והופעות בנושא "70" למדינת ישראל, עם מיטב המרצים.

האירוע, שהפך למסורת מכובדת בעיר ומושך אליו בכל שנה מאות משתתפים, מופק ומאורגן על ידי מתנדבים תושבי העיר, שמרביתם אף ירצו ויעבירו סדנאות במהלך הפסטיבל.

פסטיבל "לימודיעין" הוא חלק מ-Limmud International המבוסס על עקרונות של למידה, התנדבות קהילה וערבות הדדית. הרעיון העומד בבסיס האירוע הוא שכל לומד הוא מלמד בפוטנציה ואכן ישנם מרצים שהשתתפו בפסטיבל הקודם כלומדים והשנה ישתתפו כמרצים ולהיפך.

לחצו כאן לתוכנית הכנס

אירוע לימוד הראשון החל לפני כ-35 שנה באנגליה וכיום פועלות ברחבי העולם כ-85 קהילות לימוד, הפועלות ב-44 מדינות ומפיקות אירועי למידה דומים.

הפסטיבל, שיערך במרכז הרב תחומי בעיר, החל מיום חמישי ה- 31 במאי ועד ליום שישי 1 ביוני, יכלול 43 מפגשים במסגרתם יוכלו המשתתפים ליהנות מהרצאות מרתקות, סדנאות, רבי שיח, לימוד מקורות, מופעים ואפילו מסדנאות לילדים, סביב הנושא השנתי - "70". השנה הוגדר הנושא באופן רחב כדי לאפשר ריבוי תכנים כמו 70 שנים למדינת ישראל, 70 פנים לתורה, 70 לשון, ועוד.

פסטיבל לימוד מודיעיןפסטיבל לימוד מודיעין

משתתפי הפסטיבל יוכלו לעבור בין החדרים השונים ולקחת חלק ממפגשים אותם יעבירו בין היתר: דניאל סהלו, יובל אזולאי, מורן שריקר, עדינה בר שלום, יורם טהר לב, קסניה סבטלובה, רוביק רוזנטל, רוחמה וייס, סולימאן אבו סוויס, אדולפו רויטמן, שאול אריאלי, יצחק נחשוני, דורון גלעזר, מני גל, מרגלית פרידמן, אייל ישפה, ועוד רבים וטובים. את התכנייה עם רשימת המפגשים המלאה ניתן למצוא באתר העירייה ובאתר עמותת סחלבים.

מנכ"ל עמותת סחלבים, מיקי בר: "פסטיבל לימודיעין רכש לו בשנים האחרונות מקום מכובד בלוח השנה התרבותי של העיר. הפסטיבל הוא פרי עבודה משותפת של תושבים מתנדבים וגורמים עירוניים שונים, הפועלים יחד על מנת לספק לתושבי העיר יומיים של מפגשים מעשירים. אני מזמין את תושבי העיר לקחת חלק בפסטיבל וליהנות מהמגוון הרחב."


מנהלת המרכז הרב תחומי, ד"ר אורנה מגר: "השנה אנחנו חוגגים 9 שנים ללימודיעין בסימן 70 שנה למדינתנו. זוהי הזדמנות נוספת להציג את הפנים הרב גוניים של החברה בישראל, במפגשי למידה, העשרה וחוויה עם מיטב המרצים והאמנים. כנס לימודיעין משקף את העשייה רבת הפנים של ה"עיר הלומדת" הראשונה בישראל, עשייה המשלבת את הקהילה הפעילה בעירנו, יחד עם הנהלת העירייה וגורמי המקצוע, להוביל ולקדם הזדמנויות למידה רב תחומית לכל אחת ואחד. תודה רבה לשותפים שלנו, לצוות ההיגוי על התרומה המשמעותית בארגון והפקת הכנס."

לחצו כאן – לרשימת המפגשים המלאה ולהרשמה



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד