ענבה LIVE

19/06/2018 ו' תמוז תשע"ח

עונת ההופעות "ענבה LIVE" תצא לדרך בחודש יולי הקרוב במופעים עם האמנים הגדולים בתרבות הישראלית משלמה ארצי, ריטה, שלומי שבת ועד למופע המשותף של אייל גולן ולהקת אתניקס.

כזכור, עונת מופעי הקיץ של "ענבה LIVE" החלה בשנה שעברה עם המופעים של שלמה ארצי ועומר אדם ומשה פרץ, שזכו להצלחה רבה ועם מכירת כל הכרטיסים. את עונת המופעים יפיקו, כמו בשנה שעברה אגף תרבות ואירועים של העירייה בשיתוף עם מינהלת אופק, האחראית על פארק ענבה, ועם היכל התרבות, האמון על מכירת הכרטיסים למופעים.

המופעים באמפי-פארק ענבה מיועדים לכ-6,000 צופים, כאשר ישנם שלושה מתחמי ישיבה שונים: רחבת הבמה, שתכלול כ-200 מושבים מסומנים, מתחם יציע הכיסאות, שיכלול כ-750 מושבים מסומנים, ומתחם רחבת הדשא, שסובב את האמפי-פארק ומיועד לכ-5,000 צופים.

מחירי הכרטיסים למופע של שלמה ארצי ,שלומי שבת שיארח את עברי לידר ויובל דיין ולמופע המשותף של אייל גולן ואתניקס יהיו בדומה למכירים אשתקד: וינועו החל מ-190 שקלים כאשר מחיר זה עבור כרטיס ברחבת הדשא 255 שקלים זו העלות לכרטיס ביציע הכיסאות ו-299 שקלים זו העלות לכרטיס ברחבת הבמה.

מחירי הכרטיסים למופעים של ריטה ינועו החל מ-115 שקלים לכרטיס לא מסומן ברחבת הדשא, 175 שקלים זו עלות כרטיס ליציע הכיסאות ו-220 שקלים זו עלות הכרטיס ברחבת הבמה.

מחיר מיוחד לבני נוער, חיילים, מתנדבי שירות לאומי, סטודנטים ואזרחים ותיקים 100 ש"ח ביציע הדשא. לקבלת ההטבה לחצו כאן

נציין כי למרות שמדובר בהפקה עירונית, מתכונת קיום המופעים הגדולים היא לפי תכנית כלכלית מסודרת, שמטרתה בין היתר מכירת כרטיסים במחיר אטרקטיבי, ביחס להופעות דומות בארץ. זאת בשונה מהופעות ה"חינם" שפתוחות לקהל הרחב ואשר יתקיימו במהלך הקיץ כמו בכל שנה ויכללו מופעים, סרטים בפארק, אירועים שכונתיים ועוד הפתעות, כמיטב המסורת.

שלמה ארצי צילום מרגלית פלדמן טולדו

המופע הראשון שייפתח את עונת המופעים ביום חמישי, 5.7.18 - הזמר שלמה ארצי שההופעות שלו הפכו לשם דבר וחובה לכל חובב מוזיקה. לחצו כאן לרכישת כרטיסים

שלמה ארצי נחשב לאמן המצליח והאהוב ביותר בישראל ובקיץ הקודם ארצי הוכיח זאת כאן במודיעין מכבים רעות לנגד פארק מלא. כמו בכל קיץ גם השנה ארצי ירענן ויחדש את ההופעה, את השירים ואת העיבודים, וגם בקיץ הזה צפויה הופעה עם הפתעות ועיבודים חדשים וסוחפים.

ריטה ענבה  לייב צילום דודי חסון

המופע השני שיתקיים בענבה בתאריך 12.7.18 הוא ההופעה של הדיווה הגדולה של הזמר הישראלי, ריטה במופע החדש והמוצלח שלה " ניסים שקופים". לחצו כאן לרכישת כרטיסים

במופע ריטה משלבת שירים חדשים וישנים מהרפרטואר העשיר שלה ומארחת את הזמר עידן עמדי.

שלומי שבת ענבה לייב צילום גבריאל בהרליה

המופע השלישי שיתקיים בתאריך 26.7.18 ובו יופיע בעיר הזמר המוערך והמנטור המצליח שלומי שבת. שלומי יארח במופע זה את עברי לידר מנטור בפני עצמו ואת הזמרת דיקלה. לחצו כאן לרכישת כרטיסים

אתניקס ואייל גולן ענבה לייב צילוםאלוני מור

ההופעה הרביעית שתסגור את סדרת המופעים תהיה הופעת האיחוד הגדול של אייל גולן ואתניקס – כל המדינה שרה - 18 שנה לאחר שנפרדו ו-20 שנה מיציאת האלבום הראשון "בלעדיך" מגיע המופע שיחזיר את הקסם לפארק. לחצו כאן לרכישת כרטיסים



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד