קיץ מודיעיני יוצא לדרך

05/07/2018 כ"ב תמוז תשע"ח

קיץ מודעייני יוצא לדרך עם עשרות פעילויות חווייתיות מידי יום, כאשר האירועים מיועדים לילדים, נוער ולכל המשפחה והכניסה חופשית.

אירועי הקיץ ייפתחו ב-2.7.18 עם "קיץ שכונתי" - הפנינג קומיקס וגיבורי על ברחבת מרכז הירידים בעמק החולה. באירוע ניתן יהיה ליהנות מסדנאות יצירה, קיר גרפיטי, עמדות מולטימדיה, מתנפחים, דוכני מכירת קומיקס, מפגש עם אמני קומיקס ישראלים שיחתמו על יצירותיהם. כל זאת ועוד, בין השעות 17:00 – 20,00.

סדרת אירועים חדשה המתווספת השנה ומיועדת לכל המשפחה תהיה תחת הכותרת "רוקדים עם ילדים" ברחבת המזרקות בפארק ענבה. באירועים אלה הילדים והוריהם מוזמנים למסיבת ריקודים כיפית לכל המשפחה עם דיג'יי, שיתקיימו בתאריכים 6.7.18 ו- 24.8.18 החל משעה 16:00.

קבלות שבת בטבע יחזרו גם השנה וילדי העיר הקטנטנים מוזמנים ליהנות משעות סיפור תיאטרליות מוזיקליות לילדים עם המספרות האהובות עינת חרוש ודקלונה. קבלות השבת יתקיימו בכל יום שישי ברחבת הדשא מול היכל התרבות בשעה 17:00.

אירועי "לילות ענבה" באמפי פארק חוזרים ויציעו הופעות מוזיקליות מהנות במוצאי שבת בשעה 21:00, כך למשל, תזמורת ביג בנד תארח את חיים ועוזי אסנר בערב שירה במחווה ליוצר דודו ברק, להקת רוקוויל תגיע לענבה ותקיים מופע מחווה ללהקת כוורת וגם הזמר מני בגר יגיע לעיר ויחד עם הרכב ההיביג'יביז יערוך בפארק מופע שכולו רוקנרול ישראלי ועוד.

אירועי קיץ בענבה. תמונה להמחשהאירועי קיץ בענבה. תמונה להמחשה

האירוע האולטימטיבי של ימי שלישי - "פארק קולנוע" חוזר אף הוא עם מסך ענק וחווייתי שבו יוקרנו סרטים אהובים לכל המשפחה בשעה 20:00. בימי שלישי החל מתאריך 17.7.18.

"ענבה קידס" בפארק ענבה מארח את כוכבי הילדים טוביה צפיר ב-9.8.18 ואת מיכל הקטנה כוכבת הילדים בתאריך 23.8.18.

וכמו בכל קיץ ירידי ספרי הלימוד המשומשים חוזרים. ניתן יהיה לפרוש מחצלות, למכור ולקנות ספרי לימוד משומשים.

"שני ספורטיבי" חוזר עם מתחמי פעילות ספורטיבית בכל יום שני בין השעות 20:00 עד 21:00 החל מתאריך 2.7.18, בפארקים ברחבי העיר: מסיבת זומבה, אימון רצועות ומתחם אימון פונקציונאלי עם הלהיט החדש נעלי "קנגו".
גם הקיץ יתקיימו טיולי אופניים מודרכים לאור ירח לרוכבים חובבים ומשפחות עם ילדים בגילאי 10 ומעלה. הטיולים יציעו רכיבה חווייתית לגדולים בשבילי הטבע היפים של העיר.

ריקודי עם ועמים חוזרים כל מוצ"ש לאורך חודש יולי בין השעות 23:00-20:00 ברחבת הירידים בעמק החולה (מול בית 86).

אירוע סוף הקיץ יתקיים אף הוא בפארק ענבה כאשר האירוע יתחיל במופע של כוכבת הילדים רינת גבאי שתעלה על הבמה בשעה 18:30 במופע מוזיקלי עם מיטב שירי הילדים. בשעה 20:45 תופיע להקת התקווה 6 הלהקה האהובה שמביאה כישרון ענק וכריזמה סוחפת והרבה צבעוניות ושמחה לבמה.

לחצו כאן ללוח האירועים המלא



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד