מתכוננים לענבה LIVE

10/07/2018 כ"ז תמוז תשע"ח

לקראת מופעי ענבה LIVE נערכת העירייה באמצעות אגף הביטחון ושירותי חירום לסידורי האבטחה הכוללים, בין היתר, הפעלת חניונים, חסימות כבישים וסידורי הנגשה לאנשים עם מוגבלויות, בימי ההופעות.

הקיץ הזה, הורחבה תכנית המופעים לארבע הופעות ענק בחודשי יולי ואוגוסט עם הכוכבים הגדולים של המוזיקה הישראלית, אשר צפויים למשוך קהל רב של תושבים ומבקרים מרחבי הארץ.

יריית הפתיחה תחל ביום חמישי, 5.7.18 עם הופעתו של שלמה ארצי שחוזר זו השנה השנייה בעקבות ההצלחה הרבה משנה שעברה.

ב-12.7.18 הופעה של ריטה "ניסים שקופים" עם אורח מיוחד, הזמר עידן עמדי. מחיר מיוחד: כרטיסים ביציע הדשא – 100 ₪ לכרטיס

ב-26.7.18 יופיע שלומי שבת יחד עם הזמרים דיקלה ועברי לידר. יחתום את המופעים אייל גולן יחד עם להקת אתניקס ב-2.8.17. מבצע מיוחד 4 - LIVE לרוכשים 4 כרטיסים ומעלה מחיר מיוחד לכל כרטיס: 100 ₪ ביציע הדשא

רכישת כרטיסים בהיכל התרבות 08-9737333 או באתר ההיכל – לחצו כאן על הקישור

בימי ההופעות יהיה סגור פארק ענבה למבקרים החל מהשעה 6:00 בבוקר, לטובת סידורי הבמות והאבטחה המקיפה. השערים יפתחו בשעה 19:00 בארבעה מיקומים: טיילת רחוב השני מכיוון בית קפה "קפית", גרם המדרגות בתחילת רחוב עמק זבולון בחיבור עם כיכר התחבורה, כניסה מצומת עמק דותן שדרות החשמונאים וכניסה נוספת מחניית פארק ענבה בשדרות החשמונאים.

שלמה ארצי פתח את עונת ההופעות 'ענבה LIVE'שלמה ארצי פתח את עונת ההופעות 'ענבה LIVE'

למשך שלוש שעות בימי ההופעות ייחסמו לתנועה מספר רחובות, משעה 18:30 ועד 21:30 ובהם, הכביש המשוקע בשדרות החשמונאים מכיוון צפון לדרום (מהמפגש עם רחוב חיים בר לב לכיוון עמק דותן), תיחסם היציאה מכיכר התחבורה לכיוון שדרות החשמונאים דרום (לכיוון כביש 431) וכן תיחסם הפנייה שמאלה מרחוב עמק דותן לשדרות החשמונאים דרום.

לטובת הנהגים שרוצים להגיע לכביש 431, תתאפשר דרך חלופית מרחוב עמק זבולון מערב לכיוון רחוב פז ורחוב יהודה המכבי.

בנוסף, ניתן יהיה להגיע לכביש 431 דרך רחוב נחל שורק שמחבר לשכונת הציפורים, ומשם ישנה יציאה לכביש. בימי ההופעות בין השעות 18:30 עד 21:30, יחולו גם שינויים מסוימים בנתיבי הנסיעה של התחבורה הציבורית, עליהם ניתן להתעדכן באתר האינטרנט של חברת "קווים".

לטובת באי המופעים יועמדו שני חניונים קרובים ונוחים לפארק ענבה, שהכניסה אליהם תהיה ללא תשלום. הראשון, חניון הכורכר שבתחילת רחוב עמק זבולון (בין הבריכה העירונית לתחנת הרכבת - מגרש המכללה) והשני, בחניון שברחוב לב העיר מול קניון עזריאלי.

לקראת המופעים, הושם דגש מיוחד על ידי העירייה בנושא הנגישות במופעים. לטובת אנשים בעלי תו נכה, תתאפשר חניה בשדרות החשמונאים הצמודה לפארק ענבה. בנוסף יוכלו אנשים עם מוגבלויות או מתקשים בהליכה, להשתמש ברכבי הסעות שיעמדו לרשותם מהכניסות לפארק לכיוון הבמה ובחזרה משם בסיום המופע. אנשים עם כסאות גלגלים, יוכלו להיעזר ברכב הסעות עם מעלון. אנשים עם מוגבלויות המעוניינים בסידורי הנגישות בפארק יציינו זאת בעת רכישת הכרטיס, כמו כן, המלווים מחויבים בכרטיס.

קופות לאיסוף כרטיסים ימוקמו בחניון לב העיר מול הקניון בצידו הדרומי, סמוך לצומת עמק דותן ושדרות החשמונאים. לא תתבצע מכירת כרטיסים, בקופות שבשטח ביום המופע אלא רק דרך קופות היכל התרבות.

נציין כי לא תתאפשר הכנסת בעלי חיים לפארק, אלכוהול, כלי רכב דו גלגליים ונשק. בנוסף, לא תתאפשר הכנסת אוכל ושתיה. בימי ההופעות, יוצבו עשרות דוכני אוכל ושתיה במיקומים שונים בפארק וניתן יהיה לרכוש מהם לאורך כל ההופעה.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד