סבא טוביה ורוקנרול

05/08/2018 כ"ד אב תשע"ח

קיץ מודיעיני ממשיך לעבר חודש אוגוסט בשלל אירועים חינמיים ותוכנית נרחבת של פעילויות קיץ מהנות.

בשבוע החולף ובעקבות ההצלחה והביקוש, קיימה העירייה אירוע נוסף של "רוקדים עם ילדים" בו הפכה רחבת המזרקות בפארק ענבה לרחבת ריקודים מרעננת עם הדיג'יי איציק גוטצייט עם מוסיקה עכשווית ומקפיצה.

במוצ"ש הגיעו תושבים רבים למופע נוסף של "לילות ענבה" שהוקדש כולו למשורר והפזמונאי הידוע דודו ברק, כשעל הבמה ביצעו דודו זכאי, אביבה אבידן ואורחים נוספים, את מיטב שיריו הידועים שהפכו לנכס צאן ברזל במוסיקה הישראלית ובהם "שיר לצפון", "פרחים בקנה", ארץ ישראל יפה ועוד שירים רבים וטובים. לקראת סיומו של המופע שנערך בחסות "אקו"ם" העניק מנהל אגף התרבות של העירייה, אלון שמידט לברק, תעודת הוקרה על כל השירים שכתב, לקול תשואות הקהל ואז התפנו כולם לשיר בשירת רבים את השיר "ושוב אתכם" שגם הוא אחד מלהיטיו הגדולים.

היביגיביז. צילום: נדב הופמןהיביגיביז. צילום: נדב הופמן

ממשיכים עם קיץ מודיעיני לעבר חודש אוגוסט. ביום רביעי 1.8.18 בין השעות 17:30 – 20:00 יתקיים הפנינג משפחות חוויתי בגבעת התיתורה אשר מהווה אירוע הפתיחה לפרויקט השימור והטיפוח של הגבעה עם פעילויות רבות לילדים שיספקו חוויה מלאת עניין.

ביום שישי 3.8.18 הורים וילדים מוזמנים לקבלת שבת בטבע עם המספרת עינת חרוש בשעת סיפור מוזיקלית "איילת מטיילת". בשעה 17:00 ברחבת הדשא בהיכל התרבות.

ביום שני 6.8.18 ממשיכים לשמור על כושר במסגרת "שני ספורטיבי" - מתחמי פעילות ספורטיבית שפועלים בין השעות 20:00 – 21:00 - מסיבת זומבה ברחבת הירידים בעמק החולה, אימון רצועות בפארק החרגול ומתחם אימון פונקציונאלי עם הלהיט החדש נעלי "קנגו" באמפי עמק האלה

ביום שלישי 7.8.18 בפארק קולנוע בענבה יוקרן הסרט "רנגו" לכל המשפחה בשעה 20:00. הסרט מדובב ועם כתוביות לעברית.

ביום רביעי 8.8.18 יתקיים שוב יריד ספרי לימוד משומשים במרכז מודיעין סנטר, המאפשר למכור ולקנות ספרי לימוד שאין בהם שימוש, במחירים מוזלים.

ביום חמישי 9.8.18 בשעה 18:30 במסגרת מופעי ענבה קידס בפארק ענבה יתארח סבא טוביה, הסבא הכי אהוב בארץ במופע חדש עם המיטב מכל הקלטות ומכל השנים.

במוצ"ש, 11.8.18, במסגרת סדרת לילות ענבה, יתארחו בפארק ענבה, להקת היביג'יביז והזמר מני בגר במופע מחווה לרוקנרול הישראלי. ההיביג'יביז - מלהקות הבלוז/רוק המובילות והאהובות בישראל, הזכורים לטוב מהופעתם הבלתי נשכחת בפארק ענבה לפני שנתיים עושים כבוד לגדולי הרוקנרול הישראלי - כוורת ויוצאיה, שלום חנוך, שמוליק קראוס, אריק אינשטיין, גרי אקשטיין ואחרים.

בימים ראשון ורביעי כמו בכל שבוע פועל מתחם הנוער בפארק ענבה עם פינות ישיבה, שולחנות משחק, עמדות מולטימדיה, מוזיקה, אטרקציות וסדנאות מתחלפות, שתייה ונשנושים. בימי רביעי בתאריכים 1.8.18, 8.8.18, 15.8.18 ו-22.8.18 בשעה 21:00 תתקיים במתחם תחרות די.ג'יי השנה לנוער. בואו לבחור מי הדי.ג'יי שיעלו להתחרות בגמר הגדול במסיבת הרחוב שתתקיים ב-31.8.18. כל ערב 3 מתחרים ואתם בוחרים את המנצח.

הכניסה לכל האירועים חופשית!

לחצו כאן לצפייה בכל אירועי הקיץ במודיעין מכבים רעות



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד