אלפי מבקרים בפסטיבל קרקס

15/10/2018 ו' חשון תשע"ט

אלפי תושבים ומבקרים מרחבי הארץ, הגיעו לפתיחת פסטיבל הקרקס הבינלאומי במודיעין מכבים רעות. הפסטיבל, שהתקיים השנה השביעית בחוה"מ סוכות, הצליח גם השנה להפתיע בהופעות ייחודיות ומרהיבות של אמני קרקס מחו"ל ומישראל, שהותירו את הצופים, גדולים וקטנים כאחד, במתח ובהתרגשות רבה.

זה התחיל במופע הספרדי "חוויה שמימית" עוצר הנשימה, שהיווה הופעת בכורה עולמית והתקיים לראשונה בעולם במודיעין מכבים רעות, בו רקדני בלט מקצועיים היו תלויים בגובה רב באוויר ויצרו כוריאוגרפיה מהפנטת של צורות גיאומטריות מתואמות עם המוזיקה המלווה אותם. המשיך במפגש עם אמני קרקס בדמויות חייזרים שהוכיחו כוח רב בידיים, בתרגילי טכניקה מרהיבים.

למי שזה לא הספיק, גם אש לוהטת הייתה בפסטיבל במופע אנרגטי שבטי עם ג'אגלינג אש ותרגילי אש נוספים וכן, מופע מטורף וסוער מאיטליה שכבר הספיק לככב בהצלחה ביותר מ-18 מדינות ונחשב לאחד המופעים הפרועים המוצלחים באירופה שהצליחו להותיר גם את הקהל הישראלי פעור פה.

לצד כל אלו, איך אפשר בלי גיבורי על או יותר נכון, גיבורות על, הפקת מקור ישראלית עם שתי אמניות קרקס צעירות אשר הפגינו אקרובטיקה אווירית מרשימה וזכו למחיאות כפיים סוערות ועוד מופעים רבים שצבעו את רחובות העיר מודיעין מכבים רעות בהרבה הומור, אדרנלין ובעיקר הנאה רבה.

לצד המופעים הרבים, התנסו במהלך הפסטיבל ילדים ומבוגרים בסדנת קרקס מהנה והפגינו, או לפחות ניסו, כישורי ג'אגלינג, שיווי משקל וריכוז הנדרשים מאמני קרקס באמצעות אלמנטים שונים של אמני קרקס כמו צלחות סיניות, חישוקים ועוד.

תמונות מפסטיבל הקרקס: תמונה 1 מתוך 9תמונות מפסטיבל הקרקס: תמונה 1 מתוך 9
תמונות מפסטיבל הקרקס: תמונה 2 מתוך 9תמונות מפסטיבל הקרקס: תמונה 2 מתוך 9
תמונות מפסטיבל הקרקס: תמונה 3 מתוך 9תמונות מפסטיבל הקרקס: תמונה 3 מתוך 9
תמונות מפסטיבל הקרקס: תמונה 4 מתוך 9תמונות מפסטיבל הקרקס: תמונה 4 מתוך 9
תמונות מפסטיבל הקרקס: תמונה 5 מתוך 9תמונות מפסטיבל הקרקס: תמונה 5 מתוך 9
תמונות מפסטיבל הקרקס: תמונה 6 מתוך 9תמונות מפסטיבל הקרקס: תמונה 6 מתוך 9
תמונות מפסטיבל הקרקס: תמונה 7 מתוך 9תמונות מפסטיבל הקרקס: תמונה 7 מתוך 9
תמונות מפסטיבל הקרקס: תמונה 8 מתוך 9תמונות מפסטיבל הקרקס: תמונה 8 מתוך 9
תמונות מפסטיבל הקרקס: תמונה 9 מתוך 9תמונות מפסטיבל הקרקס: תמונה 9 מתוך 9


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד