שדרוג מגרשי הכדורגל

11/10/2018 ב' חשון תשע"ט

בימים אלו מבוצעות עבודות לשדרוג מגרשי הכדורגל בעיר. העבודות, מבוצעות בהשקעות גדולות וצפויות להמשך עד סוף חודש אוקטובר.

במסגרת העבודות שהחלו השבוע יוחלף כר הדשא הנוכחי במגרש הכדורגל בעמק בית שאן בדשא סינטטי חדש ואיכותי בעל צפיפות גבוהה העומדת בתקנים המחמירים של פיפ"א.

בנוסף, בסמוך לחדרי ההלבשה הקיימים יוקם "מגרש לחץ" חדש אשר יגדיל את אפשרויות האימון המקצועיות של המועדון ויאפשר לשחקנים לשפר את ביצועיהם.

ספסלי השחקנים הקיימים יוחלפו אף הם בסככות ומושבים חדשים ואיכותיים בהתאם לתקנים של ההתאחדות לכדורגל.

כמו כן, כחלק מהעבודות תשודרג גם מערכת ההשקיה למערכת חדשה ומשופרת במטרה להגביר את הבטיחות במגרש.

משדרגים את מגרשי הכדורגל בעירמשדרגים את מגרשי הכדורגל בעיר

בנוסף, בימים אלה בוחנים בעירייה את שדרוג מערך התאורה במגרש כדי שבעתיד הקרוב יוכלו לקיים משחקי ליגה גם בשעות הערב וכן שילוב מערך מצלמות חדיש אשר יאפשר לבצע ניתוח של הביצועים ולשפר מערך את האימונים. הפרויקט לשדרוג המגרש מבוצע בניהול, פיקוח ובקרה של מנהלת אופק.

במקביל לעבודות אלה בעירוני מודיעין עדכנו כי מגרש הכדורגל בפארק הטכנולוגי עבר לאחרונה שדרוג ואף אושר על ידי ההתאחדות למשחקים עד ליגה א', כולל בביקורת של ההתאחדות לכדורגל שנערכה לאחרונה זכה המגרש לציון לשבח על טיפוח וסדר.

בנוסף, בימים אלו מתבצעות העבודות להסדרת מגרש החנייה הגדול בסמוך למגרש בפארק הטכנולוגי. החניון החדש יכלול מאות מקומות חנייה, אשר ישמשו את באי המגרש וכן את באי פארק המים החדש שמוקם בסמוך.

מנכל עמותת סחלבים, מיקי בר: "עיריית מודיעין מכבים רעות, עמותת סחלבים ועירוני מודיעין רואים חשיבות רבה בקידום הספורט בכלל וענף הכדורגל בפרט ומשקיעים רבות באחזקת ושיפור המתקנים עבור ילדי ושחקני העיר, כדי שאלו יוכלו להתאמן ולשחק בתנאים הטובים ביותר."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד